Reklamer - Din PC er ved at dø - også her på en så prof PC-brugerflade - undres
Tilmeldt 6. Jan 12
Alex W.
Skrevet
02-05-2013 kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Amino bruger vel en reklame-udbyder som minder om AdSense. Jeg tror ikke at det er Amino som vælger reklamerne, men derimod bare har lavet plads og område hvor de skal vises. Det vil derfor betyde, at reklamerne kommer i forhold til hvordan du bruger Amino, altså: Tråde, Opslag, osv. osv.
Svar
Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!
Jeg modtager gerne karakter :)
Tilmeldt 27. Nov 11
#0 Kør også Malwarebytes AntiMalware samt Ad-Aware for at komme problemet til livs. Det burde virke :)
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
john sommer
Fra
joma company
Skrevet
03-05-2013 kl. 17:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej,
Status vedr. reklamer!
Morten i Support-Amino og jeg arbjeder på sagen - når vi har noget klar skal jeg nok give info. her!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
03-05-2013 kl. 19:54
Svar
John:
lad mig gætte, reklamen er en google reklame og baseret på dine tidligere aktivt registreret af google. Alt amino har gjort er at bruge adsense.
Og jeg er iøvrigt ikke plus pt, da amino er for ustabilt til at jeg vil betale (Gør nu noget ved det, Thorborg)
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
John:
lad mig gætte, reklamen er en google reklame og baseret på dine tidligere aktivt registreret af google. Alt amino har gjort er at bruge adsense.
Så vidt jeg kan se er der intet adsense over det :D
Svar
PerfGrid - High performance webhoteller . Kvalitet i næste kaliber.
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
03-05-2013 kl. 20:11
Svar
Så vidt jeg kan se er der intet adsense over det :D
Jeg har kigget lidt kode, så nej det er fra et andet reklame netværk , som sikker også bruger liggende principper.
(Man kan også brokke sig for meget.)
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
(Man kan også brokke sig for meget.)
Hvem har brokket sig?
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
google reklame
Hej Karsten,
Nu er vi ikke færdige med at se på det Amino support er på opgaven men hvis det er Google reklamer er det så noget jeg kan lukke af for ved du det?
På forhånd tak for hjælpen!
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Nu er vi ikke færdige med at se på det Amino support er på opgaven men hvis det er Google reklamer er det så noget jeg kan lukke af for ved du det?
Du kan sagtens lukke af for de reklamer, følg linket her til Amino Plus .
Venlig Hilsen Lucas Rolff
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Hej Lucas,
Den går nok ikke Amino mener der er noget "malware" problem på min PC - jeg har derfor foreslået Amino support at oprette mig som PLUS i en uge for at teste om det er på min PC. Da de reklamer jeg taler om og som er vist i denne tråd popper op i Amino ruderne men de reklamer er ikke fra Aminosiges det! Men der arbejde spå det i supporten!
Svar