Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så fantastisk glad for MLM selskaber

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Forretningen er en handelsforretning, står som i alle andre virksomheder på to ben:

  1. Afsætning af produkter – der markedsføres som alt andet i henhold til producentens koncept
  2. Forretningsudviklingen der består i at ansætte ”sælgere” (forhandlere)

Vel skrevet, John!

I virkeligheden handler det om, at man skal vælge sin levevej - om det er som ansat, som selvstændig eller som Network Marketer med omhu. Man skal vælge noget, der har ens interesse og man skal føle for projektet. Hvis man ikke føler for det eller er ligeglad med det, så er det stensikkert, at ens kunder opdager det og man vil for altid have tabt slaget.

5 stjerner herfra John

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tjohn,

Tak for rosen og håber du har gang i Tjohn salget?


Det er jo noget siden vi udvekslede erfaringer herinde Flemming! 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 4YouCan2,

4YouCan2:
Det er jo snart mange steder der anbefales jeg køber eks. færdig mad et sted og får rabat ved anbefaling. 

Tak for din mail - Har læst den og vender tilbage snarrest! I mellemtiden skulle du se på valgmulighederne tænker på hvad du gerne vil arbejde med Forever Living Product er bare en blandt mange - men et rimeligt valg da der er forbrugsprodukter - betyder gensalg........ Wink

Se mother company her:

https://www.foreverliving.com

 

Tales ved!  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra KBH
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

Jeg er så Fantastisk Glad for MLM selskaber en tråd hvor der drøftes de mange facetter i Network Marketing som nu anvendes i stor stil tag bare Facebook mv.  Wink

Jeg har siddet i 5 minutter nu, og jeg forstår stadigvæk ikke dette indlæg. En eller anden hjælp!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mette AG:
Jeg har siddet i 5 minutter nu, og jeg forstår stadigvæk ikke dette indlæg. En eller anden hjælp!

Mette - i mange måneder har denne tråd kørt på Amino: Jeg er så fucking træt af MLM firmaer.

John har så oprettet en tråd, hvor alt det positive omkring MLM/Network Marketing kan diskuteres. 

Men kan godt forstå, hvis du er forvirret. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette AG

Det er jo nok kun John som kan svare præcist, men i bund og grund var der brug for en tråd, der ikke startede med negativitet i overskrift.

Selve teksten, så er der mange firmaer der benytter sig af MLM metoder.

Tråden her er til at drøfte de facetter der findes, og formentlig også de forskellige metoder, for lets face it, der er altså forskelle på om det er MLM homeparty og MLM forretnings præsentationer hvor man ikke køber hjem og sælger videre.

Håber det gav lidt mening..

Martin

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mette AG:

john sommer:

Jeg er så Fantastisk Glad for MLM selskaber en tråd hvor der drøftes de mange facetter i Network Marketing som nu anvendes i stor stil tag bare Facebook mv.  Wink

Jeg har siddet i 5 minutter nu, og jeg forstår stadigvæk ikke dette indlæg. En eller anden hjælp!

 

Hej Mette,

Facebook er i realiteten verdens største network marketing firma, bare uden produkter selv - men de formår at få deres brugere til at anbefale hinanden alverdens ting.

Det er det, der er kernen i Network Marketing: Folk anbefaler hinanden ting, som de selv bruger. Det er det samme, der sker i Network Marketing.

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mette,

Svaret fra Allan har nok løftet sløret for dig ikke?  Wink

Kender du til Network Marketing?

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig John med en positiv overskrift den anden overskrift har kørt så længe at nogen kunne begynde at tro på den. 

Den nye overskrift stemmer helt med min egen tilstand.. Lige hjemvendt fra Event i sidste måned med nye produkter og nye tiltage fra firmaet som virkelig har sat gang i mange.. Både mht. omsætning af produkter og mange nye teampartnere m.m.  Ja jeg vil nærmest sige min tilstand overgår overskriften.. MLM er fedt..

Tilmeldt 25. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg er ny her inde på Amino. Jeg blev så glad da jeg så at der faktisk her i DK er positive folk hvad ang. Networkmarketing at jeg bare måtte skrive det til jer:-) Jeg ved ikke om der er nogle af jer som kender det der med at man er blevet drænet for energi pga nej hatte der har sagt ja og man tror på at de gerne vil med til en FP lige ind til at man kommer til dagen.
Hvordan er i kommet videre og har fundet gejsten?
Side 2 ud af 6 (51 indlæg)