Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket modul i WP til Google analytics?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der nogen der kan fortælle mig hvilket plugin til WP der er bedst at anvende til Google Analytics?

På forhånd tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hvis du absolut vil have et plugin til at tracke det for dig. Så har jeg hørt godt om pluginnet fra Yoast: http://yoast.com/wordpress/google-analytics/

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 11:44

Kasper Braun:
Hvis du absolut vil have et plugin til at tracke det for dig. Så har jeg hørt godt om pluginnet fra Yoast: http://yoast.com/wordpress/google-analytics/

Det lyder som om der findes en anden og bedre løsning?

Skal jeg opfatte det derhen at det er mere fordelagtigt at blot lægge analytics koden ind på hver enkelt side og jeg så har overblikket i analytics, og måske forstået derhen at det så ikke forstyrrer med et ekstra plugin?

Og tak for hurtigt svar

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Altomargan.dk - Jan:

Kasper Braun:

Det lyder som om der findes en anden og bedre løsning?

Skal jeg opfatte det derhen at det er mere fordelagtigt at blot lægge analytics koden ind på hver enkelt side og jeg så har overblikket i analytics, og måske forstået derhen at det så ikke forstyrrer med et ekstra plugin?

Og tak for hurtigt svar

Problemet med plugins er at afhængig af hvordan de er kodet kan de kræve mange server resourcer og gøre din side langsom. Vi har vores sider bag CloudFlare, og bruger en af deres apps til automatisk at sætte Google Analytics koden ind for os.

Ellers kan man redigere direkte i tema-filerne.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 11:51

Kasper Braun:

Ok så jeg paster i princippet "bare" koden ind i de sider jeg vil køre analystics på?

Det skulle være til at forstå. Tak for hjælpen hvis ovenstående er korrekt forstået.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du kan sparer plugin presset ved bare at smide koden ind i footer.php eller header.php filen. Det har jeg selv gjort og det virker udmærket.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 11:57

Hej,

Jeg bruger Yoast på en af mine sider (hvor jeg ialt kører med 5 plugins) og på en anden har jeg kopieret koden ind. Jeg mærker ikke at den loader langsomt min plugin side, men den er heller ikke så stor. Men bortset fra det kan jeg rigtig godt lide Yoast plugin'et

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:57
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:59

Jonas:

Du kan sparer plugin presset ved bare at smide koden ind i footer.php eller header.php filen. Det har jeg selv gjort og det virker udmærket.

Det skal man ikke gøre...

man skal sæte det i functions.php som et "function"

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 12:00

Altomargan.dk - Jan:

Kasper Braun:

Ok så jeg paster i princippet "bare" koden ind i de sider jeg vil køre analystics på?

Det skulle være til at forstå. Tak for hjælpen hvis ovenstående er korrekt forstået.

Appearances->Editor, footer.php eller header.php som skrevet nedenfor.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)