Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har pengene, men ingen ide..

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige du sagtens kan komme igang selv. Måske kan du finde en enkelt ting på alibaba.com og sælge over en webshop, som du kan få en herinde på Amino til at lave. Du er igang og måske tjene lidt penge, - når du så er igang kan det være det sætter skub i dine egne ideer, og vups, så har du stadig nogle penge til at komme igang med.

Mvh
Steffen

P.s. Kan I ikke lave en ny tråd om jeres aktier, den er vist prøvet at blive debatteret herinde i denne tråd.

Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian

Når markedet går op er det nemt at tjene penge. Når markedet går ned, så er det straks sværere, men dog muligt.

Det du har oplevet de seneste år er, at de fleste virksomheder har skåret til og optimeret på bundlinjen via nedskæringer, opstramninger, løntilbageholdenhed og øget fokusering. Det har givet gevinst og derfor har vi oplevet store stigninger på børserne over hele verden.

Nu er det så blevet gjort og der er ikke flere optimeringer virksomhederne kan opnå ved denne metode. Nu står virksomhederne så overfor, at de skal investerer i nye områder, hvor der er betydeligt større risiko. 

Lad nu være med at tro, at det er så nemt. Du har været begunstiget af gode tider og sådan ser situationen ikke ud om 5 år. Men det er dejligt, at du har troen, lysten og har oplevet en succes - bare husk at se tingene i et bredere perspektiv. 

Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg giver Kristian ret, man kan sagtens tjene 20 procent på aktier, det kræver bare risiko.

Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til jantelovs Danmark :-)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet, at kigge på nogle koncepter/hjemmesider/webshops som allerede er igang. Som du måske kunne have interesse i? Det kunne du evt. finde noget som var interesant og investere måske 25-50.000 i et eller to projekter, hvor du kunne blive medejer?

Mvh Lasse

Fra Grenå
Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Altså hvis du har 300.000kr.

Så skulle du måske overtage en mindre virksomhed med omsætning og kundekreds?

SÅ kan du videreudvikle den og sætte dit eget præg på den. Men du slipper jo for en masse opstars-bøvl feks?

Fra Grenå
Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved tilfældigvis at 300.000 kr er nøjagtig det beløb, som du skal bruge for at blive 7eleven indehaver i deres franchise system?

Det er jo indenfor din branche, hvor du har erfaring og uddannelse.

Håber du kunne bruge nogle af mine ideer:) mvh Andreas

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Platine"

Jeg har sendt dig en PM. Kontakt mig, hvis du er interesseret i en snak!

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Platine,

Jeg har ideen..Jeg har sendt dig en PB og håber at høre fra dig :)

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Platine,
Jeg vil klart anbefale dig, at starte noget op ved siden af dit arbejde. Når pengene begynder at komme ind, kan du gå ned på deltid og til sidst fuldtid.
Gør det til en sport mht hvor billigt du kan få ting, så får du mere for pengene.

Du oplyser, at du kan lide menneskekontakt, kan lide fitnes og sport, men også at du vil have en webshop.

Hvis du kan "monetize" (som de siger på engelsk) din hobby, så er der god basis for den rigtige energi, der er nødvendig for at blive ved med at kæmpe.

Nu søger du jo ideer, og til det kan jeg anbefale dig at huske tilbage på, hvad du læser om 90% af tiden når du er på internettet eller læser magasiner.
Fx biler, aktier (nu når det var oppe..), fitness, fodbold, poker, Bingo, mad, film, computerspil osv.
Du kender svaret og hvis du samtidig kan finde et hul i market eller forbedre et andet produkt, ja så har du dit projekt.

Jeg ønsker dig god vind! :)




Side 5 ud af 6 (55 indlæg)