Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har pengene, men ingen ide..

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er villig til at lave en kontrakt med mig hvor du kan garantere et afkast på bare 20% på et år, så har jeg da lidt du gerne må investere for mig!Yes 

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, vil ikke lave nogen kontrakt med dig, men jeg vil hellere end gerne hjælpe dig igang med noget aktiehandel, hvor du med stor sandsyndlighed får minimum 20% på et år :-) 

Jeg sender dig lige en PM :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er så skråstikker at der er en stor sansynlighed for at han får minimum 20% i afkast - hvorfor vil du så ikke lave en kontrakt? Smile

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi der ikke er nogen garanti når man laver investeringer. Det er ret logisk, synes du ik? Stick out tongue

- Er dybt forundret over der er så mange, som er skeptiske! :-)

Men vil meget gerne bede skeptikerne om at kigge på de links jeg har sendt, og se udviklingen over de sidste 5 år :-) 

Visa har eksempelvis givet meget mere end 20% årligt :-)

Men der findes jo eksempelvis masser af investeringsforeninger som giver 15 - 16% i årligt afkast til investorerne. Dog tager investeringsforeninger tit en stor bid af kagen ved investeringer, og derfor kan det være bedre selv at investere frem for at lade investeringsforeningerne gøre det for en :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Mølgaard:

Fordi der ikke er nogen garanti når man laver investeringer. Det er ret logisk, synes du ik? Stick out tongue

- Er dybt forundret over der er så mange, som er skeptiske! :-)


Lige præcis derfor jeg "prikkede" lidt. Jeg må erkende at jeg også synes det lyder forunderligt at du har fået et afkast på 20-30%. Specielt i disse tider. - Hvis det er tilfældet vil jeg tro at stjerne har været højest på himlen, planterne på række, jorden drejet rundt om solen det rigtige antal gange og du have en god skæbne. :P

Men vil råde TS, til at tænke sig godt om hvis han valgte denne genre.


Og lige det med at være skeptisk - det skal jeg være, jeg er jyde! Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Mølgaard:

Hvis du sætter dig lidt ind i det vil du typisk kunne tjene et sted i mellem 20 - 30% om året. 

Det der er ret urealistisk! Madoff garanterede et afkast på 10% årligt, men det viste sig at være verdens største scam. " target="_blank">Se dokumentaren her.

At lave et sådan afkast baseret på virksomhedernes voksende kurser, det beviser blot, at man intet har lært af finanskrisen. For en vækst på 20-30% årligt medfører blot, at pengemængden skal vokse ligeså meget, hvilket igen bevirker at inflationen skal vokse i samme hastighed, og det går ud over købekraften pr kr/euro/dollar osv.

Aktiekurserne er allerede på niveau/højere end før finanskrisen, og det er selvom vækst potentialet er langt mindre, og det er svære at skabe samme omsætning/overskud som tidligere. Så det ligner mere og mere en ny boble, selvom ingen vil erkende det. Men det opdager man også først, når det er forsent...

Så jeg vil ik anbefale, at man køber aktier, hvis udgangspunktet er et årligt afkast på 20-30%, da det ganske enkelt er umuligt. Det er måske muligt i et eller to år, men pludselig en dag rammer virkeligheden, og så stopper festen... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 04:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, det er også helt i orden at være skeptisk! Wink

Louise, vil du ikke være sød lige at gå ind og kigge på kursudviklingen for disse aktier over de sidste 5 år og give mig ret i, at SAMTLIGE af de aktier har haft den omtalte stigning? :-)

Ville sætte stor pris på hvis du lige ville gå herind og kigge på disse:

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/visa-inc/211847 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/nasdaq/google-inc-class-a/471465 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/mastercard-incorporated/258477 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/berkshire-hathaway-inc-cl-/16501 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/pepsico-inc/18724 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/walt-disney-company-the/17100 

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Så jeg vil ik anbefale, at man køber aktier, hvis udgangspunktet er et årligt afkast på 20-30%, da det ganske enkelt er umuligt. Det er måske muligt i et eller to år, men pludselig en dag rammer virkeligheden, og så stopper festen... 

Det handler jo i høj grad også om ens strategi. Typisk vil det jo være fornuftigt at hoppe ind i en af disse store aktier en dag, hvor de har haft et stort fald på eksempelvis 3 - 4%. Det gør dem billige, og så har man mulighed for at kunne tjene et par procenter i løbet af en enkelt uge. Hvis man udnytter alle de mange muligheder der konstant er i markedet, så er det altså muligt at lave 20 - 30%. Jeg har selv gjort det, og endda også på kortere tid end et år :-)

Men vi må hellere stoppe her. Det er temmelig off-topic. 

Men send mig endelig en PM, så vil jeg hellere end gerne hjælpe til med en god strategi - ganske gratis :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian får godt nok ikke meget medhold Smile

Men det kan nu godt lade sig gøre at tjene penge på aktiemarkedet. Jeg har fulgt med noget tid, og har investeret forsigtigt og hevet gevinster hjem løbende, og det har givet ganske godt i 2012. Jeg kender ikke så meget til udviklingen i DK, men her i USA peger tingene i den rigtige retning, med rekordhøje index og pæne stigninger. I det marked kan alle selvfølgelig tjene penge. Når det går den anden vej er det noget vanskeligere.

Her er et par screenshots med udviklingen på nogle af de aktier jeg følger:

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 06:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Platine

Jeg er ked af at sige det men 300.000 er ikke ret mange penge hvis man vil starte sin egen virksomhed, og vil leve af den. De er hurtigt væk, hvis man tager de forkerte beslutninger. Dette gælder både hvis man kaster sig ud i aktie handel eller starter en webshop eller finder på noget andet. Man skal ikke undervurdere behovet af kapital når man starter sit eget.

Mit råd er:

- Behold pengene

- Behold dit arbejde

- Lav en gennemgang af din privatøkonomi der du sørger for at skære alle overflødige omkostninger væk. Hvis du privat kan leve for mindre penge, har du større chance for at lykkes.

- Du er interesseret i salg og service. Undersøg om der er noget som du finder spændende, og som du kan kombinere med dit eksisterende arbejde. At kunne leve af sin virksomhed kan godt tage lang tid. Der kan gå år. Imens du bygger den op, er det godt at der kommer penge ind på kontoen hver måned.

- Uanset hvad du sælger for produkter eller services skal der findes en efterspørgsel. Du kan eje verdens flotteste webshop. Men hvis den udbyder noget ingen efterspørger (eller der er konkurrenter som allerede dækker den efterspørgsel der er) så er det ligegyldigt. Så forarbejdet med undersøgelsen af markedet er meget vigtigt, og det kan tage lang tid.

At starte sit eget er ikke nemt. Men det er fantastisk når og hvis det lykkes.

/Bengt

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)