Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords - Succes og erfaring :o)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg håber ikke indlægget ligger forkert, eller folk tolker det som reklame, men jeg er nød til at skrive indlægget efter at have brugt rigtigt meget tid på det, samt muligvis andre kan bruge det som inspiration da jeg er sikker på der ligger mange skjulte omsætnings kroner gemt derude til mange af jer :o)

Jeg har nu drevet min webshop i snart 7 år tror jeg efterhånden, vi har altid selv stået for vores AdWords kampagner da vi syntes det har været ekstremt uigennemskueligt hvilke firmaer der havde et godt produkt og hvilke der ikke havde, når man bliver ringet op hver anden dag af virksomheder der vil sælge AdWords og SEO optimering, så bliver man simpelthen bare så træt og frustreret over det at jeg ihvertfald slet ikke kunne overskue at finde hoved og hale i den jungle. For ca. 1 år siden diskuterede vi om vi skulle gøre noget mere ved vores AdWords, vi brugte ca. 3500 kr. i måneden på det og resultaterne var jo ganske flotte, men mon ikke der var langt større potentiale i det? Jeg fandt via Amino Troels Kjems som jeg brugte til at lære os korrekt opsætning og sparring til vores AdWords kampagner, ingen tvivl om de ting vi satte igang havde en rigtig god effekt og virkede super godt. Som tiden gik måtte jeg jo nok erkende at man skal huske at holde fokus på det man er god til og det er at sælge, ikke lave AdWords, så for ca. 2 måneder siden beslutter jeg mig at jeg skal finde en at hjælpe os med opsætning, efter kontakt til et par firmaer som tager et fast gebyr i måneden og andre mærkelige løsninger føler jeg bare slet ikke jeg får det jeg ønsker.

Jeg ønsker i bund og brund bare en der laver det arbejde jeg selv burde gøre, samtidig med at jeg kunne ændre og rette til selv såfremt jeg ønskede det, altså 100% gennemsigtighed og afregning for den tid der bliver brugt, nothing less, nothing more! Efter kontakt til 4-5 forskellige virksomheder følte jeg virkelig ikke jeg fandt et firma der havde den kemi jeg søgte samt "drive" for at opnå MIT mål med det jeg ønskede.

Efter at have læst et MANGE indlæg på Amino falder jeg så over Jonas Ebbe fra www.WEBoptimist.dk som har været forholdsvis aktiv herinde, jeg sender ham en mail og beskriver kort mine ønsker, der går ikke mange minutter før der er svar i min mailboks, et svar så åbent og uddybende at jeg inden jeg læste det færdig skrev til Jonas: SÆT IGANG! Du er min nye AdWords kampagne leverandør!

Idag har vi nu 4 doblet vores annoncerings budget i samarbejde med Jonas og vi får allerede nu resultater jeg kun turde drømme om! Det er bare en fed følelse at investere penge og så kommer de retur mangfoldigt.

Hvis vi laver en beregning så tjener vi faktisk næsten 3 kroner på bundlinien for hver 1 krone vi investerer, det er UDEN at medregne resultater for søgninger med vores brand!

Så til jer som ikke har fået gjort noget ved det eller overvejer at gøre noget ved, så sæt igang, ikke i morgen eller næste uge, gør noget IDAG! Du smider faktisk penge ud hver eneste dag :o)


God påske til jer alle! 

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel kun at sige tillykke med det flotte resultat Smile

Det er jo også et godt eksempel for alle vi andre, der fifler lidt med AdWords fra tid til anden.

Men kan du ikke lige forklare denne her: 

Rene HJ:
Idag har vi nu 4 doblet vores annoncerings budget i samarbejde med Jonas og vi får allerede nu resultater jeg kun turde drømme om! Det er bare en fed følelse at investere penge og så kommer de retur mangfoldigt.

Han har vel gjort noget mere end at øge jeres budget? For i så fald er det jo ikke så svært at gætte sig til en stigning i salget.

Venligst

Brian Phillip

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, selvfølgelig, Jonas har fjernet ALT det gamle og lavet det hele fra bunden, hvor vi selv har kunne styre i samarbejde med ham hvad vi mente kunne svare sig osv. han har lavet alt, og der er selvfølgelig investeret en del timer i kampagnerne, men i min udregning af vores fortjeneste er hans vedligeholdelses omkostninger medregnet Smile

Det eneste jeg fortryder er at vi ikke fik en kompetent person til at håndtere det tidligere, når der er så mange penge at hente, udover det man kan måle er jeg sikker på nogle af kunderne er fremtidige kunder fremover og på den måde er det jo endda en endnu bedre investering end der lige umiddelbart kan måles Cool

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene HJ:
Det eneste jeg fortryder er at vi ikke fik en kompetent person til at håndtere det tidligere, når der er så mange penge at hente

Det er en klassiker Smile

Venligst

Brian Phillip

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:
Det er en klassiker Smile

Yes, hvor ville det være nemt at gøre alt man har gjort forfra, så kunne man godt nok spare sig selv for lidt tid Stick out tongue

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Odense
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Easyiso Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg rose dig for dit indlæg, som jo på ingen måde fremhæver dig selv og det i kan. Derimod søger du at hjælpe os andre og samtidig roser du andre amino'er - det er overskud og det er flot

Vedr. Google og adwords har du en god pointe. For almindelige jævne og erhvervsdrivende, der ikke aner en klaphat om IT er dette med Google og adwords sort snak. Vi ved godt alle at det er et vigtigt medie idag men desværre tror jeg også der er rigtig mange som bruger pengene forkert og ikke får det de reelt betaler for

Hvor tit tilretter i søgeord, hvor tit tilretter i for lokalområder

Vil du udtale dig om hvad dit reele budget er på såvel adwords som på tilretning

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene HJ:
Yes, hvor ville det være nemt at gøre alt man har gjort forfra, så kunne man godt nok spare sig selv for lidt tid

Ja, og for den sags skyld genvinde den indtjening du er gået glip af indtil nu...

Venligst

Brian Phillip

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe:
For almindelige jævne og erhvervsdrivende, der ikke aner en klaphat om IT er dette med Google og adwords sort snak. Vi ved godt alle at det er et vigtigt medie idag men desværre tror jeg også der er rigtig mange som bruger pengene forkert og ikke får det de reelt betaler for

Det handler også om fokus. Det er praktisk talt umuligt for alle selvstændige selv at sætte sig helt ind i AdWords. Men det er vigtigt at man kender til basis. 

Desværre er der også mange "alternative" afregningsmetoder, der i sidste ende kun tager højde for at AdWords-konsulenten er sikret en indtjening.

Ebbe:
Vil du udtale dig om hvad dit reele budget er på såvel adwords som på tilretning

Trådstarter har angivet deres tidligere forbrug og den nuværende udgift i indlægget.

Venligst

Brian Phillip

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe:

Først vil jeg rose dig for dit indlæg, som jo på ingen måde fremhæver dig selv og det i kan. Derimod søger du at hjælpe os andre og samtidig roser du andre amino'er - det er overskud og det er flot

Vedr. Google og adwords har du en god pointe. For almindelige jævne og erhvervsdrivende, der ikke aner en klaphat om IT er dette med Google og adwords sort snak. Vi ved godt alle at det er et vigtigt medie idag men desværre tror jeg også der er rigtig mange som bruger pengene forkert og ikke får det de reelt betaler for

Hvor tit tilretter i søgeord, hvor tit tilretter i for lokalområder

Vil du udtale dig om hvad dit reele budget er på såvel adwords som på tilretning

Tak for det Ebbe, jeg er helt enig.

Vi bruger ca. 20.000 i måneden på AdWords og 4.000 i betaling for vedligehold og optimering, men så er vi også "all-in" mere eller mindre, kan sagtens gøres billigere, og det er også muligt det bliver billigere med tiden, men så længe konverteringen er så høj er det jo bare en god forretning, så vi holder foden på speederen indtil videre Smile

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du deler din succeshistorie med Amino Rene.

Det er altid godt og høre når man tager en vital beslutning og den viser sig at være rigtig og ende ud i endnu mere omsætningSmile.

Jeg har selv læst Jonas - Weboptimist.dk's indlæg og kan uden at kende manden sige, at han ved hvad han snakker om. Og nej hvis i får 80.000 kr. i omsætning ift. 12.500 kr. og det primært er Jonas skyld, så er 4.000 kr om måneden ikke dyrt. Og tror ikke du kan finde den effekt billigere andre steder.

Kan du sige noget om konverteringsraten er steget på Adwords og evt. hvad konverteringspris var før og nu - hvis det altså ikke er hemmeligt?Smile

Fortsat god påske

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)