Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords - Succes og erfaring :o)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg vil da bare lige sige tak for din store ros, man skulle næsten tro jeg havde betalt dig for den :)

Du skylder måske at fortælle den uvidende om at vi lige er startet op for en stor kampagne med 6000 søgeord - og at vi over nogle måneder skruer ned for plusset, med de kampagner og søgeord som ikke fungere og konvertere. 

Men det giver sig selv at vi skal bruge en periode, for at kunne hive statistik og data ud - for herefter at kunne top-tune dine adwords endnu mere :)

Når det er sagt, er jeg selv meget tilfreds over hvor godt det allerede går i det jeg kalder "test perioden" - Det skal nok blive en endnu mere "top-tunet" stylings-portal i fremtiden

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsp:

Tak fordi du deler din succeshistorie med Amino Rene.

Det er altid godt og høre når man tager en vital beslutning og den viser sig at være rigtig og ende ud i endnu mere omsætningSmile.

Jeg har selv læst Jonas - Weboptimist.dk's indlæg og kan uden at kende manden sige, at han ved hvad han snakker om. Og nej hvis i får 80.000 kr. i omsætning ift. 12.500 kr. og det primært er Jonas skyld, så er 4.000 kr om måneden ikke dyrt. Og tror ikke du kan finde den effekt billigere andre steder.

Kan du sige noget om konverteringsraten er steget på Adwords og evt. hvad konverteringspris var før og nu - hvis det altså ikke er hemmeligt?Smile

Fortsat god påske

Mvh

Velbekom, 80.000 kr. i omsætning er faktisk meget lavt sat, men ja jeg er super tilfreds!

Det er ikke så simpelt, for vi har MANGE varegrupper, og før havde vi meget få kampagner, så det kan ikke rigtigt sammenlignes, så jeg syntes budgetpris kontra besøgende og klik er mere relevant. Men jeg kan kun sige at det virkelig er vildt, havde aldrig troet der var så mange nemme omsætnings kroner tilgængeligt Big Smile 

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

WEBoptimist.dk:

Hej Rene

Jeg vil da bare lige sige tak for din store ros, man skulle næsten tro jeg havde betalt dig for den :)

Du skylder måske at fortælle den uvidende om at vi lige er startet op for en stor kampagne med 6000 søgeord - og at vi over nogle måneder skruer ned for plusset, med de kampagner og søgeord som ikke fungere og konvertere. 

Men det giver sig selv at vi skal bruge en periode, for at kunne hive statistik og data ud - for herefter at kunne top-tune dine adwords endnu mere :)

Når det er sagt, er jeg selv meget tilfreds over hvor godt det allerede går i det jeg kalder "test perioden" - Det skal nok blive en endnu mere "top-tunet" stylings-portal i fremtiden

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Når man laver et godt stykke arbejde skal det også roses, selvom man ofte kun hører noget når man er utilfreds. Men egentligt vil jeg mest bare ønske at folk der sidder selv og "prøver" på at lave AdWords men måske ikke føler det giver det det skal, eller føler de har 100% styr på det, vil overveje at betale sig fra det, jeg skulle jo bare have betalt mig fra det for 6 år siden Smile

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altid ærge sig over ting man ikke gjorde - Så hellere bruge energi på fremtiden :)

God påske mandag allesammen

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er opstartsprisen hvis man har omkring 100 produkter på sine nye webshop?

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ParfumeManden

Det afhænger af lidt forskellige ting - bla. hvor mange kampagner og annoncetekster der skal opbygges og hvor mange søgeord der kan laves til hvert produkt. 

Men du kan kontakte mig på jonas@weboptimist.dk så kan jeg da kigge nærmere på det hvis du er interesseret :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe
WEBoptimist.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ParfumeManden:

Hvad er opstartsprisen hvis man har omkring 100 produkter på sine nye webshop?

Såfremt det er Parfume produkter, du skal sælge, så er din mindste bekymring opstarts prisen. Den burde være overkommelig. Men konkurrencen på Google inden for fx parfume m.m. er generelt meget høj og der skal en seriøs indsats til for at få succes. Ikke dermed sagt,m at det er umuligt, men der er blot nogle aktører, der sidder tungt på netop dette marked.

Mvh.

Johannes

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:
din mindste bekymring opstarts prisen

Johannes har helt ret - Parfume er et svært marked hvis man ønsker ord som "parfume", "billig parfume" mm. Hvis du prøver at lave en Google søgning kan du se at konkurrencen er stor. Og hvis man samtidig skal bruge disse brede søgeord, skal man sørge for at have at udvalg og priser der kan matche konkurrenterne.

Min erfaring er dog at målrettet søgeord indenfor parfume kan være en god idé. Hvis du f.eks sælger "Armani code" til en konkurrencedygtig pris, kan det godt betale sig at køre på disse ord. :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe
WEBoptimist.dk 

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene - det lyder meget fornuftigt. Jeg vender tilbage hurtigst muligt når produkterne er helt på plads.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende mig en komplet liste med søgeord, så skal jeg lave en søgeordsanalyse for dig for at se lidt på konkurrence niveauet og klikpriserne :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)