Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af bogføringssystem - Meninger omkring www.e-conomic.dk ?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Først vil jeg lige sige tak for alle de gode inputs dette forum giver...

Står og skal have fat i et regnskabsprogram, og har kigget på www.e-conomic.dk?  Det ser jo nemt og bekvemt ud...

Nogen der har erfaringer med dette system - I såfald hvad synes du om det?

Ellers hvad bruger i af regnskabsprogram? Hvad skal man vælge?

Det jeg søger er et billigt og nemt regnskabssystem, og behøver ikke at kunne det helt store da det iøjeblikket kun drejer sig om få fakturaer...

På forhånd tak

Mch Daniel

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:41

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:44

Vil også anbefale e-conomics. Det er billigt og nemt at anvende. - og så har det de mest basale (nødvendige) funktioner.

Herudover er det let tilgængeligt uanset hvor du befinder dig, hvis der er noget du skal følge op på, eller du sidder et andet sted og gerne vil bogføre.

Mvh. Karsten

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 13:49

Vil også anbefale e-conomic på det kraftigste. Meget brugervenligt at arbejde med og deres gratis hotline kan man altid kontakte, hvis der er problemer. Desuden er der rige muligheder for at tilpasse layouts på fakturaer m.v. lige præcis som du vil have dem. Endelig er der indbygget OIO-XML understøttelse, så du uden problemer kan fakturere til offentlige instanser uden selv at skulle sende det til et læs-ind bureau - det klarer e-conomic for dig.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra 8240 Risskov
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:56

Hej Daniel

Jeg har brugt e-conomic i 1 1/2 år, og jeg er mere end tilfreds. Systemet kan meget mere, end jeg har evner til at bruge!

Det er let at komme i gang med, også selv om du ikke er "øvet", og brugsanvisningen til de forskellige funktioner er relativ enkel og pædagogisk opbygget.

Supporten fungerer rigtig fint, og jeg har kun oplevet venlige og tålmodige mennesker i firmaet.

Prisen er fair, og der er ingen "skjulte" opdateringsudgifter ect..

Kan varmt anbefales!

Med venlig hilsen - Marianne

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 14:47

Jeg vil tilgengæld være tilbageholdende med sådan et system.  Hvad gør man hvis hjemmesiden lukker? Med et PC program kan man trods alt arbejde videre med det gamle program også selv om firmaet bag lukker og der ikke kommer nye versioner. Alle ens vitale økonomiske data bliver lagt på nettet, hvad med sikkerheden er den god nok? Måske, men det er ikke et koncept jeg turde benytte mig af.

Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:22

e-conomic er ubrugeligt, langsomt, grimt og kan overhovedet ikke sammenlignes med et rigtigt regnskabsprogram.

De har brugt meget tid på designet af forsiden men selve det der skal forestille kasseklade, kontoplan osv. ligner noget der er lavet af en på 4 år... fik jeg sagt at det er ubrugeligt langsomt?

Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:39

Hej Daniel

jeg har selv søgt og prøvet adskillige "nemme og billige" systemer i årevis.

Sidste kvartal lykkedes det mig at finde min valgte løsning. www.letmoms.dk

Prøv den og du vil blive positivt overrasket. Selv har jeg allerede købt PRO versionen samt 1. årlig opdatering formedens kr. 100

med venlig hilsen

Erik T

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:17

Af de onlineprogrammer, der er i øjeblikket er, er SALDI (trods sit ikke så kønne udseende) og e-conomic.dk de bedste. Gode og dyre er Navision, men til de fleste iværksætterregnskaber klarer SummaSummarum sig rigtig godt, det er billigt at købe og let og intuitivt rigtigt bygget op. Vi foreslår folk at bruge webbaserede systemer, hvis der er brug for at fakturere f.eks. fra udlandet mens andre skal bogføre herhjemme, eller hvis der i øvrigt er brug for flerbrugerløsninger. Lige netop dér (og så noget omkring lagerstyringen) ligger Summas begrænsninger nemlig.

Mange hilsner

Anette
http://inloco.dk
http://MitRegnskab.dk
http://anettesand.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:33

Hvis det skal være nemt, så vil jeg anbefale SummaSummarum!

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)