Mange tak for alle tilbagemeldingerne... Dejligt med lidt input når man er grøn på dette område!
Synes e-conomic lyder som et fornuftigt valg, og efter jeg har siden siddet og leget lidt med deres online demo, tror jeg valget ligger på e-conomic, idet det trodsalt er en hel del lettere når det er online...
Jer som har arbejdet med e-conomic, kan i sige noget om oppetiden?
Jeg har ikke prøvet e-conomic.dk, så kan ikke udtale mig om det, men hvis det skal være billigt vil jeg anbefale Saldi, synes dog ikke det er så brugervenligt som SummaSummarum, men behovet for at kunne tilgå regnskabet fra flere steder vægtede for mig højere.
Nogen der har erfaringer med dette system - I såfald hvad synes du om det?
Jeg har brugt programmet i et års tid og er godt tilfreds. Prisen er fornuftig og deres betingelser er no-nonsense. Ingen skjulte udgifter til moduler el.lign. Det var nemt for mig at lære at bruge det, selvom jeg var ret novice på regnskabsområdet, da jeg startede. Oppetiden har været 100% for mig, men jeg bruger det dog ikke hver dag.
jeg har kigget på de regnskabsystmer der bliver anbefalet herinde og fælles er at de alle koster penge, men jeg har ud fra en reklame der har kørt herinde fundet et som er gratis, prøv at se på AESIRAS, jeg har endnu ikke prøvet det, men manden der står bag har været ved damgård data som har udviklet de mest brugte regnskabssystemer herhjemme og de er ret enkle at bruge, så kig på dette før du beslutter dig
Jeg har haft downloadet Aesiras og det ser umiddelbart rigtig fornuftigt ud. I skal bare være opmærksom på, at det kører bedst med min. 1GB Ram. Jeg har 512MB på min nuværende laptop og der kører det frygtelig langsomt.