Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt hostingsalgskoncept

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Hvis man har oprettet ex. to ordre og vil ændre/slette den ene, kan jeg ikke lige finde nogen mulighed for dette. Hvis jeg trykker på "Tøm ordre" mister jeg jo hele min indkøbskurv.

Det går da frem af med systemet.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:48

e
Mattias: Check ;)

Jacob: Check ;)

Vi mangler lige breadcrumbs og løbende pris-opdatering, kan godt se det mangler nu. Så det får vi lige lavet :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:34

Hej igen,

Jeg gik lige ind og så på dit/jeres site igen!!!   -er det mig der ikke kan se det, eller er der ikke backup på serverne!?????

Hvis nej, hvor restore i så fra? -kundens egen fortaget backup? (Så er prisen ikke så god, som jeg tidligere har anført)

Hvis ja, syntes jeg i gennem det godt! (Så skal det frem i lyset)

Claus

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:03

Mikkel mht. trafikmængde, synes jeg ikke det fremgår særligt tydeligt hvad det er man betaler for.

Fra jeres side 

Vælg den mængde trafik du regner med at bruge hver månede, væsentligt merforbrug vil blive faktureret til 300% af de gældende priser.

10GB 10,-/GB Pris: 100,-

Hvad er væsentligt merforbrug? Og bliver ubrugt trafik overført til efterfølgende måned? jeg bliver i tvivl om dette når/hvis prisen ikke er pr. måned. Jeg går ud fra det er 100 kr/md for max 10GB/md trafik.. men det er hovedsagligt fordi sådan plejer det at være.

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:11

Og lige en ting mere, det er muligt at komme til at trykke "vælg" uden at have valgt noget produkt på en side. Det resulterer i at man kommer til slutsiden, og får nogle fejl..
Jeg vil foreslå at den lige skal tjekke at der er valgt noget når man trykker vælg, og komme med en påmindelse hvis man har glemt det (helst ikke msgbox, da det er meget irriterende at få fejlmeddelelser i dem, gør jeg nemlig på amino ):

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:31

Claus: Nej selvfølgelig laver vi ikke backup af vores kunders data. Som udgangspunkt har vi intet at gøre på deres maskiner ønsker de andet er det en seperat aftale vi laver. Jeg ville blive gal hvis jeg lejede en server og der blev taget backup af den uden jeg havde bestilt det. Noget helt andet er at det ikke er kotyme i branchen, tværtimod :)

Dit andet spørgsmål forstod jeg ikke.

Lademann: Mht trafik læner jeg mig stort set op af kotymen i branchen. "Væsentligt merforbrug" er en gummiparagraf som betyder at vi tager en vurdering fra gang til gang hvorvidt kunden skal faktureres fra merforbruget. Ofte er der tale om et par gigabyte ekstra og så beder vi kunden opgraderer til en mere passende trafikmængde istedet :)

Mht "videre" knappen så tror jeg bare jeg sletter den, nu hvor man kan klikke på hele feltet istedet er den lidt redundant :)  

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:24

Hej Mikkel,

Jeg er ikke enig med dig, eller også har jeg aldrig været ansat hos en udbuder (hosting virksomhed / IT oursourcing), hvor vi ikke som standard har haft backup inkluderet i prisen. 

Min holdning er, at årsagen til en kunde skulle vælge at lade deres server stå andre stedet end hos dem selv, er ALT andet end "arbejdet på serveren", da det er det mindste del. Derimod må det da være en lang større tryghed at have sin server stående i en sikker bygning, med redundant strøm og internet, hvor begge er ført ind i bygningen to forskellige steder af to forskellige udbydere, samt redudant firewall setup og ikke mindst backup.

Tja, det er bare min holdning!

Claus

P.S Syntes stadigvæk i har lavet en en unik måde at sælge en dedikeret server, ved at kunderne selv kan "klikke-en-pris"

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:39

Hvis man har backuk liggende samme sted som serveren, eller hvis hostingfirmaet glemmer at skifte bånd, eller... eller... Så vil jeg til hver en tid foretrække remote backup.

Så jeg forstår godt at Mikkel ikke har backup med.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:43
Claus_Schrøder:

Jeg er ikke enig med dig, eller også har jeg aldrig været ansat hos en udbuder (hosting virksomhed / IT oursourcing), hvor vi ikke som standard har haft backup inkluderet i prisen. 

Det mest normale er at hvis man lejer en self-managed server, vil det som udgangspunkt næsten altid være uden backup. Lejer man der i mod en managed server vil der til gengæld meget ofte være aftale med udbyderen om at stå for backup. Der findes mange forskellige kundetyper med forskellige behov samt evner til selv at varetage forskellige opgaver, og der er vel ingen grund til at inkludere backup i alle aftaler, hvis halvdelen af kunderne ikke ønsker det (og dermed alligevel kommer til at betale for det) - så er jeg større tilhænger af at kunderne kan sammensætte en løsning der passer præcist på deres behov. Hvis kunden så ikke selv har nok kendskab til området, er det naturligvis vigtigt at udbyderen husker at spørge kunden hvordan de ønsker at forholde sig til f.eks. backup.
Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 11:36

Well - nu har jeg prøvet jeres site som slut kunde da vi lige nu leder efter et sted at få vores rackskab hostet, men jeg mistede interessen inden jeg blev færdig. Jeg synes at der er alt for mange spørgsmål som jeg skal tage stilling til, og for at være lidt fræk vil jeg lige referere til én af jeres konkurrenter; http://www.activewebs.dk/rackskab/ som har en meget simplere opstilling. Det har jeg meget nemmere til at forhold mig til, selv om den ikke lige passer vores krav 100%.
Nu skal det ene jo ikke udelukke det andet, og den form i har valgt kan være rigtig god for kunder der helt præcist ved hvad de leder efter, men for os andre noobs kunne det være en fordel at få nogen ”færdig pakke løsninger” som så efterfølgende kan rettes ind.
Det jeg ikke kunne se nogen steder er om man kan komme med sit eget rackskab, og så betale Md. for strøm + køling + og en linje?! Vi kender prisen for at have det stående "derhjemme", så vi er lige ud og checke markedet af om det er billigere. På sigt skal vi også have backup (og andet) og hostet alle de kunder som vælger vores platform med deres egne produkter.

PS: I bør nok også checke for at cookies er slået til i browseren, ellers bliver kurven rimelig tom ;)

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)