Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt hostingsalgskoncept

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har de sidste 3 uger arbejdet på at shine vores salgsafdeling op, det har resulteret i en helt ny type webshop. Jeg har ihvertfald aldrig set den her måde at sælge hosting på før.  Der er læst korrektur på det meste af sitet, men der kan være et par smuttere(dem må i selvfølgelig gerne gøre opmærksompå). Der kommer forhåbentligt snart en højere graduering af server-hardware valg, men jeg har sidet og prisoptimeret de sidste 3 dage nu, jeg orker ikke mere :P

I må gerne lave tests, men shoppen er live (har allerede fået de to første ordre :D) så skriv lige "(Testordre)" efter navnet hvis i bestiller for sjov.

Vil gerne høre hvad i syntes og hvad jeg kan gøre bedre, det er ret nyt (så vidt jeg ved) at prisen på så store/dyre produkter ligger offentligt. Men jeg er selv træt af at læse om et nyt produkt og så slutter teksten med "Ring for pris/tilbud".

Glæder mig til at høre en masse positiv feedback.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:52

Og så glemte jeg selvfølgelig og skrive adressen og "ret" knappen er forsvundet på mystisk vis, så adressen er her:

http://mc-solutions.dk

(og min signatur smuttede vidst også ved opgraderingen :)

Mvh

Mikkel Christensen

http://www.mc-solutions.dk / http://www.specialhosting.dk :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:02

Hej,

Undskyld - jeg ved ikke om jeg er blind, men hvor er det du ser en shop på din side? Det eneste jeg kan se om hosting er nogle priser - men ingen form for bestilling? 

// Jesper Skov

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:03
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gætter på det må være www.specialhosting.dk Mikkel snakker om, her er der ihvertfald et lidt alternativt bestillingssystem.

Du får lige en omgang kritik på dette system, så må vi håber jeg har ret i det er her.

For det første tænkte jeg flere gange i forløbet - GAAAB! - ender det dog aldrig?

Min næste tanke var at jeg overhovedet ikke havde nogen anelse om hvad dælen jeg egentlig fik bestilt og til hvilken pris det endte på.

Min tredje tanke var at jeg ville opgive hvis det ikke udelukkende var for at teste dit system. Nogle gange oplyses der priser på servicen andre gange ikke, nogle priser står der ikke om det er pr. måned per år eller engangsbeløb.
F.eks. ved trafikpriser, så er den eneste der har en pris er bagudsbetaling men prisen siger ikke en dyt om hvad den dækker.

Et andet sted som var meget irriterende var når man skulle vælge hardware leverandør, så kunne man vælge mellem 3, men der var igen ingen pris - Nå dem fandt jeg så på næste side i 3 forskellige pakker, men jeg ville egentlig gerne lige se dem i selv kunne leverer også. Men næh nej det kan man ikke få lov til, for man har ikke mulighed for at gå tilbage hverken via en knap eller via browseren.

Sidst men ikke mindst er det også meget forvirrende at klikker man på en overskrift i en af dine mange bokse under bestillingen så markerer den selv den boks og går videre til næste skridt, laver man altså et fejlklik ja så er det bad luck og man må starte forfra.

Nå jeg fik da kørt en bestilling igennem og valgte at klikke: Tilføj til ordreseddel - men vupti jeg stod på forsiden igen? Jeg begynder efterhånden at tro at det slet ikke var det system jeg skulle teste, eftersom det ikke virker Stick out tongue

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:38

Jeg kan ikke finde en webshop nogle steder? Surprise

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:53

Der mangler pris når man klikker produkter. Det vil være lækkert hvis man kunne klikke et produkt og klikke det fra for at klikke et andet til for at se hvordan dét ser ud.

Jeg vil foreslå dig at bruge Ajax for at få et mere glidende "billede" ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:55

Jeg er enig i Martins betragtninger, og sidder og tænker: Er der virkelig nogen som har behov for at kunne skræddersy sin hosting SÅ detaljeret? Vil 4-5 pakkeløsninger ikke dække stort set alles behov? Hvis man har så specifikke behov, køber man så ikke selv en server, og så benytter sig af colocation løsningen?

mvh Carsten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:59

Carsten Jacobsen:

Jeg er enig i Martins betragtninger, og sidder og tænker: Er der virkelig nogen som har behov for at kunne skræddersy sin hosting SÅ detaljeret? Vil 4-5 pakkeløsninger ikke dække stort set alles behov? Hvis man har så specifikke behov, køber man så ikke selv en server, og så benytter sig af colocation løsningen?

Men det er netop serverhosting det drejer sig om.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:06

Med lidt hjælp fandt vi så frem til siden.

Jeg er enig med Martin - det duer simpelthen ikke, at det er så uigennemsigtigt, hvor mange penge man har kommet i "kurven" - hvor er kurven forresten? Vi bliver nødt til at være mere oplyste.

Der mangler priser alle steder. Både samlet, løbende og på enkelte produkter. Blandt andet står der, at prisen per gigabyte trafik ved bagudregning er 30 kroner - men der står ingenting om forud? Og prisen for fri trafik står vidst heller ingen steder.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:26

Niels Henriksen - Netopcom:

Carsten Jacobsen:

Men det er netop serverhosting det drejer sig om.

Ja, det ved jeg. Nu kiggede jeg kun på dedikeret server, og de spørgsmål man bliver stillet der kræver at man har rimelig godt kendskab til tingene, og ved hvad man vil have. Og så er det spørgsmålet om man ikke hellere selv vil opsætte serveren, og selv kofigurere den? Jeg ved det ikke...

mvh Carsten

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)