Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino på plads - Kan du se en fejl?

Side 18 ud af 18 (177 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Lykke Andersen:

Vi har en liste og der bliver arbejdet på højtryk for at lave det forum, som gør flest Amino'er glade ;)  Det er dog et super stykke arbejde i gør for at melde fejl tilbage til os, så vi kan få det lavet. Det ville være så surt, hvis vi aldrig hørte om de problemer der kunne afholde nogen fra at bruge Amino. Så det er selvfølgelig super hvis man tjekker om en bug allerede er registreret, men ellers vil vi meget gerne høre hvad vi kan gøre bedre.

Kigger i også på de mails i udsender, det er rimeligt svært at læse dem når alt formattering er væk?

Iøvrigt, så kommer der en javascriptfejl når man skriver indlæg.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 21:47

Business:
Måske skulle I lave en 'stickytråd' med de kendte bugs, så den var tydelig for alle........."in your face tydelig"Wink

Hov, den skulle jeg nok lige have haft med. Der er faktisk allerede en sticky tråd i "Beskeder om Amino fra Viceværten" med kendte bugs, som Martin opdaterer: http://www.amino.dk/forums/t/19184.aspx

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 21:56

Oxkjær:
Kigger i også på de mails i udsender, det er rimeligt svært at læse dem når alt formattering er væk?

Jeg skylder stadig at få kigget på email templates. Det bliver min første opgave i morgen tidlig :)

Oxkjær:
vrigt, så kommer der en javascriptfejl når man skriver indlæg.

Hmm, den var ny. Jeg undersøger sagen.

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 08:04

Joachim Lykke Andersen:

Business:
Måske skulle I lave en 'stickytråd' med de kendte bugs, så den var tydelig for alle........."in your face tydelig"Wink

Hov, den skulle jeg nok lige have haft med. Der er faktisk allerede en sticky tråd i "Beskeder om Amino fra Viceværten" med kendte bugs, som Martin opdaterer: http://www.amino.dk/forums/t/19184.aspx

Jeg tænkte nu mere på et sted som folk ser. Fx. lige under "indlæg i dag" opppe til venstre....altså "in your face" ;o) I øvrigt forsvinder "indlæg i dag" hvis man ikke er på forreste side, i modsætning til de andre genveje...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:29

Joachim Lykke Andersen:

Det skulle være udbedret - er der nogen der har problemer med at sende mails/PB stadig? 

PB er ikke noget problem, men jeg prøvede at sende en mail i dag, og det kunne jeg stadig ikke.

~
Anja

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:38

HURRA - nu får jeg kun en mail pr. svar i tråde jeg abbonnerer på - også mine egne svar - virkelig godt gået!!!

Mette

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 08:38

Er jeg den eneste der får underlige datoer når jeg logger ind?

Eks. skrev det følgende indlæg: ue2al1e6a- 13:29:

Det er testet/set på IE og Firefox til Win og Firefox på Mac

Jeg har skrevet om det før, men kunne ikke lige hitte ud af det der...

Mvh
Regin Madsen

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Side 18 ud af 18 (177 indlæg)