Hej Nimkim
Først og fremmest kan jeg da lige hilse og sige pænt goddag.
![]()
Jeg kan se at du er ret ny på Amino og jeg kan sige, at Amino er et iværksætterforum, hvor vi alle hver især delagtiggører vores viden og erfaringer med hinanden. Amino er et rigtig godt sted at finde sparring og støtte, og jeg kan se at du allerede sidder med en masse brugebar og konstruktiv kritik fra de øvrige iværksættere.
Dermed håber jeg, at du nu føler dig rigtig velkommen og du kan sikkert ikke vente med, at delagtiggøre din næste ide. Jeg håber at du vil suge den konstruktive essens til dig, hvis du altså kan finde den bag de rosende ord og den moralske støtte.
Jeg kan naturligvis ikke afholde mig selv fra, at tage del i denne meteorregn af visdomsord, der selvfølgelig på ingen måde er ment som et forsøg på at sparke benene væk under dig og tage alt modet fra dig, - så også du kan finde din respektive plads på bunden af samfundets hieraki.
Nok om det, omkring din ide...
![]()
Jeg synes du har fat i den rigtige ende, men der er nogle ting du bør ændre rent opsætningsmæssigt og selve det indholdsmæssige ville jeg nok renovere.
Hvis der er vigtige mangler på den informative side (primært den legitime del), så bør disse tilføjes enten ved skrivelse eller
link dertil. - (Cut det ud).
Forsiden skal desuden "fange". - Der er mange måder hvorpå du kan skabe trafik til din side og i den forbindelse er det vigtigt, at du i løbet af sekunder kan fange folks opmærksomhed og stimulere deres nysgerrighed.
Prøv noget kort og præcist, og med større typer, add dit personal touch og lad for guds skyld være med at trække i defensiven allerede i anden sætning. - Du skal formidle information, ikke redegøre for alskins plat... Fortæl hvad det er... Fortæl ikke hvad det IKKE er!
![]()
Derudover så kommer du alt for hurtigt ind i en masse tal og detaljer og det ødelægger "læserens" mulighed for at overskue det du ønsker at fortælle.
Prøv i stedet at huske, at alt den nødvendige og vigtige information i grunden er ligeså tilgængelig for "dem" som det er for dig. - Kort sagt.. Nogle dele ville jeg uddybe langt mindre og nogle andre dele, ville jeg fokusere mere på.
Omkring programmet 12DailyPro.
Let me see if I get this straight...?
12DailyPro er én af de mange udbydere af en relativ ny industri på
internettet.
Der er tale om et firma der hver eneste dag tiltrækker opmærksomhed fra flere tusinde mennesker. Alle disse forskellige mennesker surfer hver dag et antal sider igennem...
- Nogle sætter autosurferen til og går i bad, handler, sorterer sokker eller går ud og smider juletræet i kontaineren. - Med andre ord... de ser ikke en døjt af hvad der kører på skærmen og denne uundgåelige gruppe af mennesker udgør en procentdel af den samlede masse af brugere.
Andre kigger faktisk på autosurferen engang imellem, ofte eller endda altid. Så alle disse udgør også deres procentdel af den samlede masse...
Dvs. folks forskellighed gør at der er eksisterende målgrupper deriblandt som kan "rammes".
Udover disse, så vil der være dem der bare surfer efter penge og selvfølgelig dem der også surfer efter såkaldte credits. Disse credits bruges typisk til, at købe visninger for - dvs. credit til at formidle en given side.
Så når man har surfet efter profitten, så kan man surfe flere sider efter Credits (hvoraf m