Jeg bruger selv Stormpay og jeg har mere tiltro til dem end f.eks. E-gold og Paypal. De er NetIBA vertificeret og hold nu fast på hat og briller... De benytter sig af et MLM system, til de brugere der har interesse for dette.
Jeg synes i hvert fald, at de virker meget professionelle og de virker meget fokuseret på sikkerheden. Og så er det et utrolig brugervenligt system.
Interessant læsning fra Tennessee... Punkt 8 under Findings of Fact og punkt 12 under Conclusions of Law er den mest spændende læsning. I og med at dokumentet er 2½ år gammelt, må man gå ud fra at hr McConnell har gjort hvad han bliver bedt om, men det ændrer ikke på det påfaldende i dokumentet. (Bemærk forresten URL''en).
Jeg ved ikke om det ligefrem er interessant, men det er da morsomt at de ikke kan finde ud af om de skal klassificere det som et pyramide- eller en ponzi scheme.
Jeg kan ikke forestille mig, at det har noget at gøre med det MLM system de kører nu. Jeg kan nemlig ikke rigtig se hvordan man skulle kunne tjene en formue på, at have ophavsret til 2,5% af gebyret fra folkene i ens netværk 6 niveauer under sig.
Må jeg spørge hvor og i hvilken forbindelse du har fået dokumentet? Og findes der nogen konklution?
For anklager er der jo sjovt nok aldrig mangel på.
Men uanset hvad, så bruger jeg i hvert fald hellere Stormpay fremfor E-gold og Paypal og har de haft problemer før, så har de i hvert fald oppet sig.
Må jeg spørge hvor og i hvilken forbindelse du har fået dokumentet? Og findes der nogen konklution?
For anklager er der jo sjovt nok aldrig mangel på.
Jeg undrede mig over at Stormpay og NetIBA bor på samme gadehjørne og prøvede at søge på adresserne for at se hvad der ellers lå dér. Der var bl.a. et dødt link til nævnte påbud. Så var det såmænd bare at søge direkte på tennessee.gov. Jeg må lige pointere, at dette ikke er et anklageskrift, men et påbud. Hvilken sag der ligger til grund for påbudet, ved jeg ikke.
Men uanset hvad, så bruger jeg i hvert fald hellere Stormpay fremfor E-gold og Paypal og har de haft problemer før, så har de i hvert fald oppet sig.
Jeg foretrækker en bank. Grunden til at jeg overhovedet reagerer på det her, er én eneste ting: Ingen af de nævnte firmaer påtager sig et ansvar i deres betingelser. Dét synes jeg er betænkeligt. Ikke mindst med hensvisning til nævnte forbud.
Nuvel. Nu er holdningerne udlagt og ingen af os kan vel antages at ville ændre dem i noget væsentligt... prosecution rests.
Vi har her et område hvor der er et enormt behov. Altså for at finde en god solid betalingsmetode på nettet, hvor gebyrer ikke er det overskyggende.
E-gold, firepay, paypal, stormpay, neteller, emo er bare få blandt mange aktører på markedet, men der mangler virkeligt et stort alternativ hvor al tvivl om troværdighed sættes på plads.
Jeg har selv stormpay og er tilfreds med det, men ved også godt at stormpay og Netiba er de samme, og bare et nummer for at kunderne ikke smutter til andre udbydere. Lidt suspekt må man vel nok kalde det.
Så hermed min opfordring til den ihærdige iværksætter om at finde en fremtidig måde at flytte penge mellem mennesker, forretninger og pengeinstitutter uden at gebyrer æder det hele. Og også uden det tager for lang tid tak.
Nu har 12dailypro jo som sådan ikke så hulens meget med NETWORK MARKETING at gøre ;-)
Omvendt findes der stribevis af "systemer" som 12dailypro - nogle laver penge, andre absolut ikke - men så vidt jeg er orienteret og ajourført, så er 12dailypro indenfor netop denne kategori et system, som lige nu er "fremme i skoene". Dog skal man være opmærksom på, at systemets evne til at skabe indtægt pludselig kan høre op.
Vej derfor investering og risiko - hvad er du villig til at sætte til mod - omvendt - at lave penge på konceptet.
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Dato: 2/14/2006 11:32:10 AM Forfatter: Sidekick Det er pyramidespil det er ulovligt Det er ikke forretning , det er at fuske på andres bekostning. Vh Johan
Nu er der jo en del af os, der har vurderet at det ikke er pyramidespil. Så du skal da være velkommen til at uddybe din påstand yderligere.
Jeg tror også det er ulovligt og grangiveligt fusk, men et pyramidespil er det da ikke, da man jo ikke skal skaffe nye medlemmer.
De tilbyder et højt investeringsafkast, ens for alle, som nogen måske på gode dage kan præstere, men mit bud er at 12DP er et ponzi scam.
Der findes jo firmaer der leverer vilde afkast 1-3% om dagen og har gjort det længe, men 99.9% af surfsitene er ponzier.
Stormpay er i problemer nu, og den næste månedstid vil vise om de overlever.
Jeg kan kun sige godt om neteller, hvor jeg har været medlem i 5 år nu. Der har aldrig været noget at komme efter. Netellers primære område er spilleindustrien.