Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du forslag til forbedringer og tilføjelser af min forretningsidé?

Side 1 ud af 8 (75 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes du om min forretningsidé? Har du forslag til forbedringer og tilføjelser?

En hvilken by bliver visualiseret og affotograferet. Dernæst finder man en softwareudvikler til at udarbejde en oversigt over den enkelte butiks rabatter, tilbud og varesortiment. Dette skal softwareudvikleren gøre tydeligt for den enkelte kunde, så man via sin mobil, en app eller et socialt medie kan få overblik over butikkens indhold. Prisen for denne tjeneste til virksomhedsejerne er som følger:

1. Hvis kunden køber for 100 kr. i butikken, skal virksomheden betale 1 % af de 100 kr. til virksomhedsejerne.

2. Hvis kunden køber for 1000 kr. i butikken, skal virksomheden betale 3 % af de 1000 kr. til virksomhedsejerne.

3. Hvis kunden køber for 3000 kr. i butikken, skal virksomheden betale 5 % af de 3000 kr. til virksomhedsejerne.

Den anden indtægtskilde for virksomhedsejerne er en oprettelse af et meningsmålingsbureau som en del af selskabet. Meningsmålingerne udarbejdes af virksomhedsejerne til kunderne, der kan give feedback til forbedringer eller mangler i systemet. Til gengæld skal en del af overskuddet fra meningsmålingsbureauet bruges på udarbejde en skabelon i samarbejde med den enkelte virksomhed til at udregne den mest optimale rabat på varen.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Som jeg ser dine procentsatser for del af omsætningen så får du ingen kunder på den konto, den måde du har bygget det op gør det adm. tungt at være kunde på din aoo eller hvad det er du viludvilke, du skulle heller sætte en fast pris på at have en butik på din side (eller hvad det ender op med), hvor prisen eks. er efter deres omsætning sidste år.

Måske et medlllemsskab på 100 kr pr 1.000.000 kr der omsættes for, du laver et map hvor alle butikker i en by er med, selv den lille slik butik nede på hjørnet og naturligvis taxa centralen også, og lægger alle ind på dit map, så skriver eller ringer du rundt til dem alle, og fortæller dem om muligheden for at de selv kan lægger deres vare, tilbud, rabatordninger ind under det link der er til den enkelte forretning / virksomhed.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du skal sætte dig ned og kigge RIGTIG grundigt på hvordan du gerne rent teknisk vil gøre dette. Specielt med din fortjenste mm, og salg via app. Der er så mange huller og faldgrupper i dette, at uanset hvor god ideen er. Så tvivler jeg på den nogensinde bliver til noget. Som en ekstra prik over Ièt så tror jeg også denne software løsning er langt langt mere omkostningsfuld at få udviklet end du kan forstille dig i din vildeste fantasi.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt enig med Hr. Gren i det bliver ufatteligt dyrt, men hvad har du pengene til det, så skal det nok kunne lykkes, men jeg er sikker på du hurtigt får brændt ½ mill af på det

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:
Er helt enig med Hr. Gren i det bliver ufatteligt dyrt, men hvad har du pengene til det, så skal det nok kunne lykkes, men jeg er sikker på du hurtigt får brændt ½ mill af på det

Ja, men jeg har mine kontakter. Pengene til det er ikke problemet.

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:
Måske et medlllemsskab på 100 kr pr 1.000.000 kr der omsættes for, du laver et map hvor alle butikker i en by er med, selv den lille slik butik nede på hjørnet og naturligvis taxa centralen også, og lægger alle ind på dit map, så skriver eller ringer du rundt til dem alle, og fortæller dem om muligheden for at de selv kan lægger deres vare, tilbud, rabatordninger ind under det link der er til den enkelte forretning / virksomhed.

Jeg vil tage dette op til efterretning.

 

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr.gren:
Jeg tror du skal sætte dig ned og kigge RIGTIG grundigt på hvordan du gerne rent teknisk vil gøre dette. Specielt med din fortjenste mm, og salg via app. Der er så mange huller og faldgrupper i dette, at uanset hvor god ideen er. Så tvivler jeg på den nogensinde bliver til noget. Som en ekstra prik over Ièt så tror jeg også denne software løsning er langt langt mere omkostningsfuld at få udviklet end du kan forstille dig i din vildeste fantasi.

Hvad er det for huller og faldgrupper?

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste jeg siger er at du skal ikke tænke over HVAD du gerne vil, du skal tænke over HVORDAN du gerne vil gøre det rente teknisk. Så vil du helt automatisk finde frem til problemerne.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstiller mig det er noget a la goole du vil lave, hvor de viser at det og det firma holder til på denne adresse, og så kan man trykke på det navn og der kommer alt info op med vare udvalget, priser, rabatordninger.

Men hvorfor ikke tage skridtet fuldt ud?

En APP til alle typer samrt fon, som sender en info om tilbud og udaslg - som dukker op på mobils skærmen når man passer en butik der er med i ordningen?

Ved det kan lade sig gøre, så et program hvor der var noget ligende i London, når folk gik ned af gå gaden, kom der besked med der er eks. 15 % på sko i butikken lige til højre for dig, som hedder XXXXX, derved kan butikken trække nye kunder ind og forøge deres omsætning, de kunder der ikke lige ser et tilbudskilt.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har så mange penge at skyde i et projekt så find en bedre investering.

Det du snakker om findes lign så som miinto.

Det bliver hardcore at bokse med dem, nu ved jeg ikke størrelsen på din pengetank.

Men du skal udkvilke, kontakte samtlige butikker, med mindre du gør det selv, skal du have nogen til det, det er nyt så for butikken er det kun en ide og ingen sikker investering for dem, den bliver svær at sælge og du skal have mange med ellers bliver det et kedeligt map.

Efter det skal du markedsfører det.

Viderudvikle og holde ved lige.

Det lyder som et uoverkommeligt projekt,

Ideen er god men bliver næsten umulig at sætte i søen

Plus du skal kontakte alle disse butikker og tager du en by af gangen går der jo år før du er færdig.

Gå på amino virksomhedsbørs, find et godt projekt som er lavet men markedsført helt forkert og giv det et ordenlig los i R....!

Side 1 ud af 8 (75 indlæg)