Har et par spørgsmål, jeg mener du bør tænke over, hvis du ikke allerede har det: 1) Hvordan vil du dokumentere, at kunden har fundet butikken eller det pågældende tilbud via din app? 2) Hvad er initialomkostningerne for butikken? Hvor meget tid kræves der for at opdatere sine tilbud? 3) Lad os sige, at du har 1000 butikker i KBH som et eksempel. Hvordan vil du sørge for, at holde dine tilbud opdateret og følge op på butikkerne? Og hvordan vil du komme udenom det mulige valideringsproblem, der opstår, hvis folk laver stave- eller slåfejl? Jeg ved, at der er amerikanske (og snart et engelsk) alternativ til dette, så du skal have MANGE butikker inden du går live, ellers ville jeg nok selv være bange for at blive overhalet indenom, når de kan se, at det virker i DK. |
En måde at gribe det an på er at du ganske gratis for butikker og forretninger tilføjer dem på den APP, du kan købe en konplet liste via krak er ligende udbyder af adresser hvor aller cvr nurmmer er reg. og den ekslte forretning eller butik, kan betale eks. 5 kr. pr dag de benytter din APP med en eller anden form for tilbud udsalg eller andet, det kan være Fona der lige har fået den nye Gnags plade i butikken, som man får besked om når man går eller cykler forbi en af deres butikker, men uha det bliver vildt svært at få til at virke, for hvad nu hvis matas ligger ved dien af fona og matas har et andet godt tilbud ????
udfordringer er der nok af i den ide, men det KAN lade sig gøre