Du har ganske givet ret i, at der ikke er noget at komme efter rent juridisk, men der kan bestemt stilles spørgsmålstegn ved det moralske, hvilket trådstarter da også på fornuftig vis gør.
Jakob, jeg kan bestemt IKKE se, hvordan det er moralsk stødende at indgå en samarbejdsaftale under de forudsætninger TS har listet, når nu det er kunden som har henvendt sig til TS.
Vi kan KUN tage afsæt i det skrevne, og i den forbindelse er der altså ikke noget moralsk forkert, når der er tale om, at kunden foretrak arbejdet udført af TS, da han var ansat i sit tidligere job. Arbejdsgiver har nok haft en anelse om, at med TS afgang, var der mulighed for at miste nogle kunder. Det handler om kemi, samarbejde og respekt.
Vi ved jo intet om, hvor længe det er siden at TS stoppede i firmaet - så udgangspunktet må derfor være, at det moralsk er ok. Det er så en helt anden situation, hvis der har foregået noget bag kulissen, som vi jo af gode grunde ikke kender til.
Hvorfor bliver DU personlig, Jakob, og føler dig nødt til at blande dig i den dialog jeg har haft med en anden bruger, når du ikke har været en del af diskussionen? Du kender ikke til mig eller min moral - men jeg bliver nødt til at kigge på TS indlæg objektivt - og svarer for mig, når tråden tager en anden drejning, fordi man påpeger, at informationer ikke er korrekte?