Fint nok. Det kan jeg. Det får mig dog ikke til med den største selvfølgelighed at konstatere, at det vil være forkasteligt at tage kunden.
Præcis. Og det handler i første omgang om respekt over for den arbejdsgiver, man har været ansat hos.
Udgangspunktet må være, at det måske er ok, måske ikke. Trådstarter spørger, om det kan være et issue - og ja, det kan det, afhængigt af omstændighederne.
Jeg føler mig ikke nødsaget til noget. Jeg vælger bare at blande mig i diskussionen på helt samme måde, som du gør det.
Mine antagelser om din moral er baseret på dine indlæg her i tråden. Indlæg, du selv har skrevet, og som derfor må formodes at afspejle dine holdninger og meninger. Jeg kan ikke komme på andre informationer, der er nødvendige for at vurdere din moral. |
Jakob Bank:Bibi:Jakob, jeg kan bestemt IKKE se, hvordan det er moralsk stødende at indgå en samarbejdsaftale under de forudsætninger TS har listet, når nu det er kunden som har henvendt sig til TS.Fint nok. Det kan jeg. Det får mig dog ikke til med den største selvfølgelighed at konstatere, at det vil være forkasteligt at tage kunden.
Bibi:Det handler om kemi og respekt.Præcis. Og det handler i første omgang om respekt over for den arbejdsgiver, man har været ansat hos.
Bibi:Vi ved jo intet om, hvor længe det er siden at TS stoppede i firmaet - så udgangspunktet må derfor være, at det moralsk er ok.Udgangspunktet må være, at det måske er ok, måske ikke. Trådstarter spørger, om det kan være et issue - og ja, det kan det, afhængigt af omstændighederne.
Bibi:Hvorfor bliver DU personlig, Jakob og føler dig nødt til at blande dig i den dialog jeg har haft med en anden bruger, når du ikke har været en del af diskussionen?Jeg føler mig ikke nødsaget til noget. Jeg vælger bare at blande mig i diskussionen på helt samme måde, som du gør det.
Bibi:Du kender ikke til mig eller min moralMine antagelser om din moral er baseret på dine indlæg her i tråden. Indlæg, du selv har skrevet, og som derfor må formodes at afspejle dine holdninger og meninger. Jeg kan ikke komme på andre informationer, der er nødvendige for at vurdere din moral.
Fint nok Jakob, Forskelligheder er det som gør det hele spændende - Dog vil jeg lige præcisere, at jeg IKKE blev personlig, Før jeg oplevede, at man havde mere travlt med at få det sidste ord - end indholdet af sine indlæg. Jeg har IKKE på nogen måde blandet mig i og personliggjort noget, hvor jeg ikke har været direkte part i en diskussion til forskel fra dit nærværende indlæg.
Men fred med det - Som sagt er det forskelle som driver og forskelle som kan misforstås. Der var en herinde som klogt skrev i en anden tråd, ... " det eneste vi har tilfælles er at vi alle er iværksættere..."
At du åbenbart er så hurtig til at vurdere folks moral på baggrund af indlæg på en debatside... Ja, hvad skal jeg næsten sige til det - andet end at jeg tænker mit....