Siden loader fint hos mig - omend det går lidt langsom. Det kunne være et punkt i kunne tage fat på?
Derudover vil jeg anbefale dig at studere disse råd rigtig grundigt: http://www.benjamin-gundgaard.dk/konverteringsoptimering-i-187-trin.html
Der er rigtig mange gode råd som med garanti vil give jer en bedre forretning og kunderne en bedre oplevelse.
Hvis jeg selv skulle tage fat i noget:
Hvad med jeres søgefunktion? Er den placeret mest optimalt? Har i mange brugere som bruger den? I så fald ville jeg placerer den mere centralt og mere tydeligt.
Hvis man går ind på et produkt (jeg var f.eks inde på http://www.drinkworld.dk/hot-drinks/te-chai/god-kvalitet/david-rio-giraffe-decaf.html)
Så står der: "Måske vil du også have interesse i disse produkter" Det ene af de relaterede produkter bliver delt da det ikke kan være der i bredden. Det ser ikke så godt ud.
Hvad er jeres erfaring, køber folk 1 ting af gangen eller er der mange der køber mere end et produkt af gangen? Hvis folk kun køber 1 produkt så ville jeg tage dem direkte til indkøbskurven når de ligger noget i den. Ellers er det fint som i gør. Synes dog godt at indkøbskurven kunne gøres lidt tydeligere.
Start på noget split test! Se hvilke elementer der skaber øget omsætning og ligeledes hvilke der ikke gør.
Synes jeres checkoutside virker meget mast sammen. Alt for meget information på meget lidt plads. Facebook integrationen virker ikke så godt. Når man klikker kommer der et billede som ikke kan være der i bredden. Og generelt tror jeg måske det er farligt at have facebook på checkudsiden. Men det må i splitteste.
Hvis man klikker væk fra "levering til samme adresses" så hedder overskriften: "Shipping adresse" Det vil jeg lige få oversat.
Hvad mener i med feltet: "Tilføj en gave besked til min ordre" ?
Det var lige lidt tanker. Håber det kan bruges.