Mandag fra 9 til 17 så du kan sove en time længere |
Tak John,
men seriøst - jeg har prøvet at hænge i køen om eftermiddagen. Så ring kl. 9.
Stig
Mandag fra 9 til 17 så du kan sove en time længere |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Tak John, men seriøst - jeg har prøvet at hænge i køen om eftermiddagen. Så ring kl. 9. Stig |
Hvad skal jeg så sige, nu når jeg ikke har så meget erfaring osv? Er også kun 20, og har aldrig ringet til dem før... |
Se din mail (.com) og brug 3 minutter så er det klaret. /Henrik |
Hej Nicholai bare tage det helt roligt. De er som regel rigtig flinke inde hos SKAT. De er trods alt også mennesker. Dit problem er jo i grunden en bagatel og bliver garanteret klaret lynhurtigt hvis du ringer på mandag! Hav dit CPR/CVR-nr. parat så går det hurtigt. Når du har talt med SKAT så afslutter du denne tråd med et indlæg og så er det hele overstået. Stig |
Accountman: der vil jeg gøre, og skal nok lige give en melding herinde! Igen .. Af hjertet, tak :) |
Hej folkens, Lige en tilbagemelding og afrunding på dette problem.. Grunden til jeg ikke fik det til at virke var, at jeg var logget ind på min private nem-id, hvilket jeg troede man skulle, men man skulle have en fælles for virksomheden.. (ret mig, hvis det forkert formuleret?) Så derfor var min akutte løsning, at jeg fik en tastselv-kode. Og da han kunne se, at den var sendt til adressen, med min påstand om, at jeg IKKE havde modtaget den endnu, valgte han at sende mig en personlig mail med en aktiveringskode, og derfra fik jeg logget mig ind på virksomhedens tastselv.. Det er dejligt at have det overstået, og jeg kan nu komme videre uden at have den byrde over hovedet. |
Sådan Nikolaj - og din oplevelse svarer til min (selv om jeg ved mange ikke føler samme service) Jeg får altid super service sådanne steder, være sig skat med et problem, senest nem-refusion med et problem. Mit indtryk er, at der sidder mange Allan'er der yder top service (og at vente tiden i telefonen er for lang) Godt du løste det vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com