Jeg har absolut ingen erfaring med at drive virksomhed, men prøvede alligevel at starte min egen virksomhed op for nogle måneder siden. Jeg har så lukket den igen, da jeg bare vil igang med noget andet.
- jeg har så fået en mail om, at jeg skal indberette moms.
Men jeg har først fået bestilt min tastselv-kode i søndags, som skulle komme med posten, men har endnu ikke modtaget den.
Momsen skal indberettes på skat's hjemmeside inden d. 11 februar... Er der nogen jordisk chance for, at jeg kan nå det!!?
Du har den formentlig med posten i morgen eller fredag. Jeg bestilte en i lørdags, og den modtog vi idag. Du kan også indberette i weekenden og på mandag, så det burde bestemt godt kunne nåes.
Jamen hvis jeg prøver at logge ind med nem-id, går den bare ind på samme side, som jeg logger ind på - og så kan jeg ikke se linket i menuen til venstre, hvor der burde stå noget i retning af "Indberet moms" ???
Har fået afvide at jeg SKAL logge ind med tastselv-kode før jeg kan komme ind på det
Nej det behøves du faktisk ikke. Du kan sagtens klare det med din NEM- ID.
Nu kan jeg selvfølgeli ikke huske hvilke link til venstre man skulle klikke på men prøv at lede efter den, så skal du nok finde den. Den er nemlig til på menuen til venstre , tror vist det var en undermenu.. :-)
Www.Chipii.dk
www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online
Prøv en anden browser og log på. Du skal dog nok ha givet dig administrator rettighed så under administration skal du ha flueben i moms, og vente nogle timer, eller er den der ikke i venstre menu uanset tast selv eller andet formentlig Jeg går ud fra du har sat kryds i momsregistrering i virk.dk
Ellers ring til dem så du ikke får bod
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Har nu prøvet at logge ind på nem-id på virk.dk - hvor man kan indberette moms. Jeg bliver sendt videre til skat's hjemmeside, men når jeg logger ind sker der ikke så meget, og ude i siden kan jeg kun se disse links:
- Dvs, jeg bliver bare sendt tilbage på denne side når jeg prøver at logge ind med NEM-ID
Skal man ikke have en tast selv kode, for at komme ind på siden hvor man kan indberette eller??