Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online spørgeskema

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/17/2006 2:10:22 PM Forfatter: Briian

Dog synes jeg det er svært at finde et system, hvor jeg nemt kan få den til at springe spørgsmål over ved et givent svar, til rimelige penge!

Ja, det er også en af de ting jeg arbejder på i version 2.0 af Tilfredse-Kunder.dk. Årsagen er, at hvis man skal automatiserer rapporteringen, bliver det et mere komplekst system. Så langt de fleste billig-systemer (mit eget inklusiv) har ikke den mulighed.
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:04

Og dog, selvom det er komplekst behøver det ikke være dyrt. Vores system har en funktion vi kalder Routing, dvs. betinget at dit svar, bliver du ledt til det spørgsmål som er relevant. Eks: "Erdu glad idag ?", hvis ja, får du flere spørgsmål, hvis nej, bliver du ledt til afslutningen. Bottomline, so bruger og designer bestemmer du selv.

Bemærk det er kun et link, så HVIS DU VIL VIDE MERE...............

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:48

Hvor ligger vi henne prismæssigt? Det er jo relativt hvad dyrt er...

mvh Carsten

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:34
Jeg har i mange år brugt www.zoomerang.com . Det er billigt og let at bruge. Du har mulighed for at prøve det gratis først
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 00:09
Skal det være gratis er der:

http://sourceforge.net/projects/phpsurvey/

og

http://www.bigredspark.com/survey.html

Og mangler du et sted at hoste undersøgelsen kan jeg da godt hjælpe dig for en skilling :)

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:41
Dato: 1/10/2006 2:23:09 PM Forfatter:Briian
Jeg er i forbindelse med en større kundetilfredshedsanalyse på jagt efter et sted, hvor jeg kan lave online spørgeskemaer.
Jeg skal sende ud til ca. 1000-1200 respondenter og jeg har lavet alt forarbejdet med spørgsmål osv. videre selv!
Derudover vil jeg meget gerne have at programmet kan snakke sammen med work/excel, så jeg kan nemt kan få lavet analysen bagefter...
Jeg leder ''selvfølgelig'' efter et gratis program, er der nogen der har nogle gode erfaringer?
Eller evt. nogen som kan give en rigtig god pris... kom frit frem!

Hej Brian

Der er jo masser og masser af muligheder, hvis man bruger de billige udbydere, men du skal have en ting i tankerne: Hvis analysen skal give dig et endegyldigt svar, og noget statistik, der kan bruges (rigtigt), så er det meget vigtigt, hvordan du udformer spørgsmålene også. Det er meget nemt, at komme til at undlade nogle spørgsmål  og endnu værre stille nogen, der giver et forkert svar ud af folk. Så er analysen pludselig ubruelig, og så vil den pludselig blive meget meget dyr, hvis du målretter din markedsføring efter den.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:44
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)