Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online spørgeskema

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i forbindelse med en større kundetilfredshedsanalyse på jagt efter et sted, hvor jeg kan lave online spørgeskemaer.

Jeg skal sende ud til ca. 1000-1200 respondenter og jeg har lavet alt forarbejdet med spørgsmål osv. videre selv!
Derudover vil jeg meget gerne have at programmet kan snakke sammen med work/excel, så jeg kan nemt kan få lavet analysen bagefter...

Jeg leder "selvfølgelig" efter et gratis program, er der nogen der har nogle gode erfaringer?

Eller evt. nogen som kan give en rigtig god pris... kom frit frem!
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:57

Hej med dig,

Prøv med AskPeople. Jeg har selv brugt det til en større kundeundersøgelse i forbindelse med en portal. Og det med stor tilfredshed, super statestikmodul de har tilknytte og gode muligheder for customizing af Bruggrænseflade.

Håber du kan bruge den ;-)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 15:06

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 15:23

det er godt vildt, så mange forskellige, der findes når man googler lidt!

Men der er godt nok også forskel på deres brugervenlighed, design og priser...

Andre, der sidder og holder nogle gode bud tilbage??

/Brian
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:48
Hej

Jeg ville da lige smide en god Amino brugers tilbud på banen, kan Carsten Jacobsen fra tilfredse-kunder.dk ikke bruges?.

Ved ikke hvorfor han holder sig tilbage eller måske ikke har set denne tråd?.

/Rasmus
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 10:07

jeg har kigget lidt på tilfredse-kunder.dk men det er kun brugbart indenfor bestemte brancher, som jeg desværre ikke rammer...

Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:17

Hejsa

jeg er selv AMINO læser/bruger, og driver en virksomhed der leverer både assisterede og selvhjulpne on-line undersøgelser og analyser til virksomheder. Vi har en kundekreds i verden på ca. 800.

Hvis du har lyst, kan vi nok finde udaf en måde at du kan få lavet dette uden de store omkostninger - fra en AMINO til en anden Amino. Du kan få alt ud i excel, pp, word, SPSS, PDF osv.

du kan maile mig på

ml@questback.dk og checke os ud på www.questback.dk

Mvh

Morten Lund
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:19

Hej

www.surveymonkey.com fungerer godt, kan tilpasses i alle ender og kanter - og så er det billigt :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:45

Dato: 1/10/2006 6:47:59 PM Forfatter: Rasmus Toustrup Hej Jeg ville da lige smide en god Amino brugers tilbud på banen, kan Carsten Jacobsen fra tilfredse-kunder.dk ikke bruges?. Ved ikke hvorfor han holder sig tilbage eller måske ikke har set denne tråd?. /Rasmus

Takker

Hej Briian,

Hvis du kan bruge et spørgeskema i stil med det her: http://demo.skunde.dk og rapporten må se sådan ud: http://www.as-server.dk/download/demorapport.pdf så kan jeg godt sætte et system op til dig med dine spørgsmål, til Amino prisen 950 kr. + moms. Det er 3.000 kr. under normalprisen.

Tilfredse-Kunder.dk er i sin nuværende form beregnet til at "tage temperaturen" på sine kunderelationer, og altså ikke til dybdegående analyse med krydstabulering etc. Der er en ny og mere avanceret version på vej, men der går nogle måneder før den er klar.

Hvis du er interesseret kan du bare smide mig en mail på cj (a) activesoft.dk

mvh Carsten
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 14:10
Dato: 1/15/2006 11:19:21 PM Forfatter: Rosenstand

Hej

www.surveymonkey.com fungerer godt, kan tilpasses i alle ender og kanter - og så er det billigt :-)

Indtil videre arbejder jeg lidt med "aben" og hvis det virker, så holder jeg mig til dem!
De koster 20§ om måneden og kan vist det, som jeg har behov for... Dog synes jeg det er svært at finde et system, hvor jeg nemt kan få den til at springe spørgsmål over ved et givent svar, til rimelige penge!

/Brian
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)