Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab for webshop - hvordan?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Nu kommer verdens dummeste spørgsmål, håber det er ok.

Men jeg står i afsluttende fase i at starte en webshop op, har efterhånden styr på det meste, men mangler en meget vigtig ting; regnskabet.
Det er første gang jeg begiver mig ud i at have egen webbutik, så har ingen erfaring med det. Så hvor kan jeg lære hvordan man laver et regnskab, for en lille webshop? Synes jeg har ledt, men har intet brugbart kunne finde, så håber i kender et sted hvor jeg kan se og lære hvordan dette gøres - eller kan vise mig hvor jeg kan lære det.

Tak :)

Tim 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim.

Nu bruger jeg dem ikke selv, men en god start kunne være: https://billysbilling.dk/

Ved de har massere tilfredse Amino brugere :)

God vind.

Mvh
Martin

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan evt prøve at integrere dit regnskab med webshoppen hvis det er muligt..

Alt bliver nemlig nemmere for dig :-)

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tim.

Hvis jeg skulle give dig et råd, ville det være at starte med at deltage i et af Skats kurser for nye virksomheder. Det tager kun en time eller to, og der kan du bl.a. få at vide hvilke krav Skat stiller til dig. De holdes på alle skattecentre, og på Skats hjemmeside kan du finde mulighederne i din region.

Når du har styr på det kan du måske kaste dig ud i et kort regnskabskursus, og derefter er eks. Billys Billing nok et godt valg.

Grundlæggende tror jeg bare ikke det nytter at have værktøjet, hvis ikke du ved hvad det skal bruges til.

God vind med shopppen.

Mvh

Lars

 

 

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tak for svarende indtil videre :)

Det er rart at hører hvad folk anbefaler, men som Lars siger, så vide lidt mere om hvad det går ud på, i stedet for bare at kaste mig ud i det.
Havde håbet man kunne læse noget simpelt online omkring hvordan man skulle føre et regnskab, da det i starten ikke er den største omsætning jeg regner med, og vi har forholdsvis få produkter.

Hvis der intet er at finde online omkring det, må jeg tage et kursus, eller betale mig fra at få nogen til at lære mig det? Jeg ville godt holde prisen nede, går sygemeldt nu, så det er ikke alverden jeg har at drible rundt med, når jeg også skal have et lille lager til butikken :)

Håber på flere brugbare svar, og om nogen kender et online sted man kan få en god introduction til det. 

Tim

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Hvis du søger hjælp til at komme i gang med at føre dit eget regnskab kan du få hjælp til overkommelige penge her: www.bogholderhotline.dk.

Læs om akut bogføringsassistance eller iværksætterhjælpen - herunder gennemgang af bogføringsrutiner.

Mvh. Martin Johansen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin.

Jeg kan godt føre et regnskab (sådan da) - det var Tim som manglede hjælp - takker for tippet på hans vegne =;)

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha.. Fik vist skrevet forkert navn på! Tim selvfølgelig ;-)

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,

Du må gerne tilføje mig på Skype: rasmus.nicolaisen

Jeg er selv i gang med at starte webshop. Jeg har ikke en kæmpe erfaring indenfor regnskab, jeg har dog en grund viden, så jeg skal med glæde hjælpe dig. Helt gratis naturligvis!

- Andre må naturligvis også add mig, det kunne være fedt, hvis vi kunne hjælpe hinanden. Hit me up Yes

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)