Hej Martin Det lyder som om, det kan blive et par spændende dage. Så jeg stiller mig også gerne til rådighed for Amino. |
Jeg vil meget gerne hjælpe til, vil kunne være der begge dage.
Mvh,
Johnny
Mvh,
Johnny
Hej Martin Det lyder som om, det kan blive et par spændende dage. Så jeg stiller mig også gerne til rådighed for Amino. |
Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk
Jeg vil meget gerne hjælpe til, vil kunne være der begge dage. Mvh, Johnny |
Hej Martin, undskyld sent svar, men har været offline et par dage ![]() jeg er også klar hvis Du stadig mangler en ekstra hånd ! Tina |
Tina Jonasen
Bliver pludselig i tvivl om om jeg fik givet dig en ordentlig tilbagemelding, men jeg går ud fra at jeg er selvskreven? ![]() ~ Anja |
Hej Anja Du er selvskrevet og tvangsindlag :-) Håber du har det fantastisk! Dbh Martin |
Du mangler et ''t'' i tvangsindlagt! ![]() Og jo tak, jeg har det ganske fortrindeligt. Bortset fra at august er så pisselang! ![]() Glade hilsner Anja |
Dbh Martin |
Hej Martin Hvis du en dag mangler en kæp, som du kan slå Anja i knolden med, så prøv at slå ordet "fortrindeligt" op... ![]() ... undskyld, Anja. ![]() mvh Hans |
Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen: Jeg elsker dig! ![]() Kan jeg undskylde mig med at det var sent? ![]() Min ordbog indeholder i øvrigt andre fine ord: nemesis: subst. 1. skæbnens straf hvis man er overmodig (blive ramt af nemesis) · hævnens gudinde i græsk mytologi Ak. ~ Anja |