Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk07 vil du hjælpe?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-08-2007 07:33:40 Forfatter: AnjaKL
Eller skal jeg prøve at forsvare mig med at jeg simpelthen opfandt et nyt ord som beskriver at jeg faktisk har det godt at jeg er blevet for trind?

Det ville ikke være en undskyldning, men et fuldgyldigt argument - i givet fald bør du anmelde det til Dansk Sprognævn her: http://www.dsn.dk/dbtest/

Dato: 08-08-2007 07:33:40 Forfatter: AnjaKL Min ordbog indeholder i øvrigt andre fine ord:
nemesis: subst. 1. skæbnens straf hvis man er overmodig (blive ramt af nemesis) · hævnens gudinde i græsk mytologi

Nemesis??? - Jeg søger forgæves i min ordbog.... måske stod det på samme side som "Janteloven" og "burde", før jeg rev den ud.

mvh Hans

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 23:31

Nicolai Lønne:
Dato: 03-08-2007 08:53:01
Forfatter: cygnet
Lyder som en god maade at bruge weekenden paa samt udvide netvaerket lidt - saa ja den er jeg med paa.

Vi ses til Ivaerk07.

At dømme fra måden du skriver æøå''er på, er du på ferie et eller andet sted i udlandet. Er den virkelig så kedelig at du er nødt til at underholde dig selv med Amino
Cyggi altså... ferie og arbejde skal og må ikke kombineres. Kom ud fra den internetcafé og nyd solen!

btw, jeg er også frisk på at hjælpe lidt til på standen. Mest af alt for at få fingrene i officielt Aminotøj :-)
(hvis Claus samtidig stiller rulle-rundt-og-slip-for-at-gå-tingesterne til rådighed så vi kan kommer let og hurtigt rundt på hele udstillingsområdet er det jo bare super)

Fis med dig Lønne :-p Ahhh - 3 uger i Italien blev det til.

Hvornår får De Udvalgte besked?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:14

Kære alle

Vær lige opmærksom på at det nu er muligt at få en super billig stand på Iværk08 hvor det hele er med i prisen på sølle 5 k.
Se mere her: http://www.amino.dk/forums/t/35705.aspx

Dbh Martin

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)