Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super billig stand på Iværk08

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Sidste år havde vi en super messe på Iværk08 og jeg vil helt klart anbefale alle der har noget at sælge til iværksættere, til at deltage.
Vi er kommet frem til et super godt tilbud, der gør at ALLE kan være med!

Rising Stars

- Unikt udstillertilbud til nyetablerede iværksættere på Iværk08

- Danmarks største iværksætterevent

i Forum Copenhagen 12. og 13. september

Hvad er en iværksættermesse uden iværksættere ?

Iværksættere vil møde ligesindede, inspireres af rollemodeller og ofte gerne handle med andre iværksættere.

Som en af nyhederne på Iværk08 introduceres derfor området "Rising Stars" på balkonen, hvor nyetablerede iværksættere kan profilere sig overfor såvel nye kunder som presse, investorer m.v.

Nemt og billigt !

Som nyetableret er der sjældent råd og ressoucer til de store, forkromede løsninger.

Med opbakning fra messens sponsorer samt Sodemann Udstillingssytemer A/S og MediaMouse har vi mulighed for at tilbyde en lille stand på 4 m2 som en fiks og færdig pakke med alt fra vægge, tæppe, el-stik, netværksforbindelse, møbler og sågar en Roll Up banner og de uundværlige visitkort !

Normal pris  = kr. 16.500,- excl. moms.

Som samarbejdspartner og sponsor på Iværk08 har vi mulighed for at tilbyde dig hele pakken til

kr. 4.995,- excl. moms.

Læs mere om indhold og ansøgningsprocedure  http://www.ivaerk.dk/ivaerk07-510.htm 

Se også www.ivaerk.dk, hvor du kan følge 4 interessante bloggere samt tilmelde dig det elektroniske nyhedsbrev http://www.ivaerk.dk/ivaerk07-346.htm, så du løbende kan holde dig ajour med Iværk-nyheder.

På gensyn på Iværk08 !

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:41

Ville gerne have været der, med et nyt online koncept. Men det er sikkert ikke helt færdigudviklet til den tid, så det må blive næste år :) 

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:26

Så brug messen som deadline for at få det hurtigt færdigt, det er bare om at tage beslutningen :-)

Dbh Martin

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 14:37

Ja okay, men ved først om en mulig investorer er interesseret om en uge til 2. :) 

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:11

Tilmeldingsfristen er nu rykket til den 30. maj og det er et hammer godt tilbud, så se at få jer en stand, det kan ikke blive billigere eller nemmere.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

Et super godt initiativ Martin. Det får mange nye iværksættere sikkert rigtig megen glæde af og prisen er utrolig lav.

Jeg kan ikke læse at der er arrangeret nogen seminarer eller foredrag i forbindelse med udstillingen. Var det noget at tage op til næste år? 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:23

Pens. Iværksætter:

Et super godt initiativ Martin. Det får mange nye iværksættere sikkert rigtig megen glæde af og prisen er utrolig lav.

Jeg kan ikke læse at der er arrangeret nogen seminarer eller foredrag i forbindelse med udstillingen. Var det noget at tage op til næste år? 

Tak for det.

Bare rolig, der er arrangeret tonsvis af foredrag, workshops og meget andet, så det bliver en ren fest!

Dbh Martin
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:31
Martin Thorborg:
så det bliver en ren fest!
Hvis alt går vel og jeg får mig sådan en stand til mit nye lille projekt, så kan jeg desværre ikke stå på Amino-standen i år :-)
Men til dem som kunne tænkte sig det, så kan det oplyses at Thorborg sidste år var vært for en god aften, for alle der hjalp på standen...

Glæder mig til at se, hvad Iværk08 byder på i år :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:06

Kan man tage to og få dem slået sammen? 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:15

mcsolutions:

Kan man tage to og få dem slået sammen? 

Det ved jeg faktisk ikke, men prøv at sende dem en mail og spørg: info@ivaerk.dk

Dbh Martin
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)