Hvis alt går vel og jeg får mig sådan en stand til mit nye lille projekt, så kan jeg desværre ikke stå på Amino-standen i år :-) Men til dem som kunne tænkte sig det, så kan det oplyses at Thorborg sidste år var vært for en god aften, for alle der hjalp på standen...
Glæder mig til at se, hvad Iværk08 byder på i år :-)
Det går nok, vi kan jo altid spise sammen om aftenen :-)
Med opbakning fra messens sponsorer samt Sodemann Udstillingssytemer A/S og MediaMouse har vi mulighed for at tilbyde en lille stand på 4 m2 som en fiks og færdig pakke med alt fra vægge, tæppe, el-stik, netværksforbindelse, møbler og sågar en Roll Up banner og de uundværlige visitkort !
Og det er selvfølgelig ikke bare visitkort. Det er selvfølgelig de Finske Visitkort ® fra MediaMouse - hvorfor nøjes med mindre når man kan få noget af det bedste?
En anden detalje omkring disse visitkort er, at det ikke er de traditionelle Finske Visitkort. Det en ny udgave som ser dagens lys til Iværk08. Det vil sige at udstillerne på Rising Stars er de første som får denne type visitkort. De bliver først offentligt tilgængelige efter messen er overstået. I bedste stil fra elektronik- og IT-branchen, så har de indtil videre fået det kryptiske beta-navn Finske Visitkort NG-M, indtil vi finder på noget bedre .
Bare rolig, der er arrangeret tonsvis af foredrag, workshops og meget andet, så det bliver en ren fest!
Dbh Martin
Jeg vil gerne bidrage til festlighederne med et lille optrin på Jeres stand hvor jeg annoncerede den Aminovirksomhed som fik en gratis virksomhedsanalyse og råd med at mindst fordoble omsætningen på 5 år.