Jeg skal så her tilføje at jeg kender nogen, der har været meget glade for deres services kort tid inden de gik konkurs.
Folks oplevede værdier er ikke altid logiske for andre.
Ligesom hvis jeg kan sælge et 10 timers klippekort og knokle røven ud af bukserne i 30 timer - og bagefter lige få tilsendt "den info" man skulle bruge og når man så har gjort det, så kommer der lige en strøm mere, med indirekte anvisninger til at man ikke har lavet nok.
Humlen er at nogen kan godt slippe af få betalt 20.000,- eller hvad det var - og kunden er jubel lykkelig selvom de er taget ved røven. Og jeg kan knokle i 30 timer og skabe værdi, få betalt for 10 men selvom jeg dækker omkostninger, så er kunden utilfreds.
Det hele drejer sig om "perceived value", som intet har med logik at gøre.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
I øvrigt kan det vel være ligegyldigt med det firmanavn - de har jo skiftet det. Nu er C= k.
-og de har da i øvrig også glemt, at SEO optimere deres eget site i farten.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media