Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synlighed på nettet

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Som vi alle ved, er synlighed på nettet det vigtigste når man har en webside.
 
En af de ting som er vigtigt ved SE (search engine) trafik, er at have en høj pagerank bl.a
google, og dette opnås ved at have link aftaler, google elsker at andre linker til ens side,
og man bliver prioriteret derefter.
 
Jeg inviterer derfor jer alle forbi mit website - LinkDatabasen.dk - hvor I gratis kan tilmelde
Jeres websites, endvidere er det muligt at profilerer sig yderligere ved tilkøb af enten sponsor/premium link,
eller banner reklame.
 
GRATIS tilmelding af jeres link, find blot kategorien der passer på netop dit website, og
klik på "Tilføj link" knappen øverst.
 
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

- og som alle også ved, så kan robotterne ikke følge links der ryger igennem en "redirect tæller" - ligesom FFA registre stort set ingen værdi har.

Umiddelbart ser din side jo ok ud og det ser også ud til, at du linker direkte til folks hjemmesider, men som jeg læser din kode, så ser det mere ud som om du forsøger at overbevise folk om at robotterne får serveret et direkte link men rent faktisk er blot en window status ved mouse over.
 
Din påstand om, at man bliver prioriteret efter hvor mange links man har holder ikke.
Din påstand om, at det er vigtigt at have en høj pagerank vil jeg også tage med et gran salt, jeg har set flere sites med PR 1-2 der slår sites med PR 4-5 af pinden.
 
Det kan godt være jeg tager fejl og så undskylder jeg, men en registrering på den side er vist spild af krudt.
 
 
 
 
 
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis en PR 1-2 side bruger masser af markedsføringskroner, ja så er det klart de kan slå en side
med PR 8 af pinden, jeg vil blot fortælle vigtigheden af at der linkes direkte fra andre sider til ens egen,
og det er netop hvad linkdatabasen gør, den benytter teknologien MOD rewrite, og derved er det direkte links,
og ikke en "Redirect". Det er ikke en "snyde" side som du er inde på, den gemmer rent faktisk siderne som almindelig HTML
med faste links.
 
Mit indlæg prøver blot at fortælle hvordan man får fat i nogle af de millioner af søgninger der foretages hver dag i de forskellige
søgemaskiner - og her er der ingen tvivl, vil du højere på listen, så har du brug for andre sider linker til dig.
 
SE trafik er trods alt gratis trafik :-)
 
Ps, der er rigtig mange af link index siderne der benytter "Redirect" som du nævner, og det er korrekt at det så ingen værdi har for dig at blive listet på de sider, udover de klik de selfølgelig giver til siden, men SE mæssigt er det værdiløst
 
 
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

snip: Det kan godt være jeg tager fejl og så undskylder jeg, men en registrering på den side er vist spild af krudt.

Hvad mener du lige med det?
Uanset hvordan du fortolker koden, så kan du ihvertfald ikke påstå det er "spild af krudt" da et klik fra min side til din, er lige så meget værd som et klik fra google, det er da begge en besøgende, og mulig kunde formodentlig!
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du starter med at fortælle, at PR er vigtig og at dette opnås ved at lave linkaftaler, idet her tilfælde går jeg ud fra du mener med linkdatabasen.dk, er det ikke korrekt?

 
De link du har på dit site, er ikke direkte link til de enkelte sider, idet de for mig at se alle sammen først kører igennem den fil der hedder go.php?id= og dermed kan dem der står listet på din side ikke få tildelt nogen form for PR fra dig - det har overhovedet ingen back-link værdi da robotterne ikke kan følge dine redirects.
 
Det er muligt at selve linkdatabasen er robotvenlig opbygget, men det er linkene til dem der er registreret ikke såvidt jeg kan se.
 
Du har ret i, at et klik fra din side er en potentiel kunde, men det var ikke det du lagde ud med, det var PR værdien du lagde vægt på og det var det jeg argumenterede imod.
 
Link fra din side er intet værd rent søgemaskinemæssigt - brugermæssigt er en anden historie.
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
> et klik fra min side til din, er lige så meget værd som et klik fra google
 
Det er jeg ikke enig i. Folk der har SØGT efter det jeg tilbyder er LANGT mere værd en folk der har klikket på et link fra et andet website. De konverterer simpelt hen bedre.
 
Det er iøvrigt ikke rigtigt at links fra jeres linkkatalog peger direkte på de optagne websites. Dette er et eksempel fra et link i kataloget:
 
<a href="go.php?id=1"
onMouseOut="window.status='; return true;"
onMouseOver="window.status='http://www.mobil-leg.dk'; return true;">
<b style='color: #E78502'>Mobil-leg.dk</b></a>
 
Som det ses går linket til "go.php?id=1"
Sorry, men det fortolker søgemaskinerne altså IKKE som et link til mit website :)
 
Faktisk er kan den måde at linke på være særdeles skadelig for de websites du linker til og det kan jeg faktisk vise et meget godt eksempel på fra Google.
 
Prøv at se på denne søgning - det er en lille stump unik tekst fra et af de sites i linker til. Resultatet ser således ud:
 
RETTELSE: Jeg kunne ikke få det kopieret rigtigt ind - så tjek linket :)
 
Det er det man kalder et HIJACK! Google TROR at indholdet fra totalferie.dk faktisk hører til på JERES server på adressen www.link-databasen.dk/go.php?id=27  og har derfor "stjålet" (hijack) såvel titel som beskrivelse fra dette website.
 
Hvis du tjekker denne søgning, kan du se at det allerede er gået ud over 6 sites, som I linker til. Den eneste grund til at dette ikke allerede er en katastrofe er det faktum at jeres linkkatalog på nuværende tidspunkt er så lidt populært - der er næsten ingen der linker til det (som søgemaskinerne kender til).
 
Så jeg må desværre tilslutte mig Michael - det er ikke en god ide at tilmelde sig jeres katalog. I hvert fald ikke før i får ændret den måde i linker på, så det faktisk ER dirkete links.
 
Og når du så selv snakker om PageRank, ja så er der endnu ikke noget at se på jeres katalog. Google giver p.t. sitet en PageRank på 0. En søgning i Google på link:www.link-databasen.dk viser heller ingen links til jeres side - det samme billede er gældende i Yahoo, som en søgning på linkdomain:link:link-databasen.dk afslører.
 
Så indtil i får opbygget et lidt mere populært katalog er der ikke meget søgemaskine-værdi i det :) 
 
 
 
 
 
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/10/2006 11:25:01 AM Forfatter: Mikkel deMib
Så jeg må desværre tilslutte mig Michael
 
hmm, bryder mig ikke om ordet "desværre", det er helt ok at have ret ind i mellem
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, så dropper vi "desværre" - men det var nu mest henvist til at det da er ærgeligt for dem der har lavet dette linkkatalog, at de ikke lige har fået de sidste ting på plads, så det faktisk virker som ønsket :)

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/9/2006 11:39:23 PM Forfatter:LinkDatabasen

Hej alle.

Som vi alle ved, er synlighed på nettet det vigtigste når man har en webside.
En af de ting som er vigtigt ved SE (search engine) trafik, er at have en høj pagerank bl.a
på google, og dette opnås ved at have link aftaler, google elsker at andre linker til ens side,
og man bliver prioriteret derefter.
Jeg inviterer derfor jer alle forbi mit website - LinkDatabasen.dk - hvor I gratis kan tilmelde
Jeres websites, endvidere er det muligt at profilerer sig yderligere ved tilkøb af enten sponsor/premium link,
eller banner reklame.
GRATIS tilmelding af jeres link, find blot kategorien der passer på netop dit website, og
klik på ''Tilføj link'' knappen øverst.

Lol meget godt forsøg ;-)
 
/askhoej
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

At det link brugeren klikker på går gennem go.php er da fuldstændigt ligemeget! Jeg har detalje sider med alle tilmeldte links, og de bliver alle indexseret af google, lige nu er 318 sider indexeret - det er da til at tage og føle på.

Jeg er ikke interesseret i at høre ikke konstruktiv kritik, når I ikke helt ved hvad i snakke om.
 
Bevis: søg på "stevnehuse" eksempelvis i google, og se at ikke engang deres egen side kommer frem, men deriomod er linkdatabasen med 2 gange, og iøvrigt også med et go.php link, hehe
 
Kan I ikke li siden, så lad være at tilmelde jer, det var blot et gratis tilbud drenge :-)
 
 
Side 1 ud af 4 (32 indlæg)