Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synlighed på nettet

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib>> Skal vi ikke lige blive enige om at titler, beskrivelser mm ER skrevet af folk selv!!!

Jeg eller min side henter INGENTING nogen steder fra, og det er derfor det er irriterende at nogen bare må skrive blot for at blande sig :-(

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

netMedia.dk>> Du havde ikke lige tid til at se siden er oprettet indenfor den sidste månedstid, nok derfor den (endnu) selv har PR 0 tror du ikke? Jeg kan forsikre dig om at den ikke er bandlyst nogen steder, det er da totalt grineren.

Er alle ovenstående indlæg kommet af, at I næsten alle tjener penge på SEO og jeg blot ville fortælle om et ganske udmærket linksystem der kunne hjælpe andre - misundelse er en grim ting!

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi ved godt at du ikke stjæler indhold

Ændrer bare ikke så meget på den måde du har struktureret dit koncept på, og det er der kritikken falder.

At skrive for at blande sig, er vist mere eller mindre det en dabat/forum går ud på. Og det er vel uanset om man er enig eller ej.
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan være farligt at starte en debat

 
 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er der problemet ligger - misundelse...

Kunne jo også være at det var fordi at man bare er uenig?
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men det er jo også et debat forum ;-)

 
Men at blive haglet ned, blot fordi man er ny...hmm
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

netmedia> det er jo ikke fordi nogen er uenige, det er en direkte påstand myntet på mig, at jeg prøver at bondefange nogen,

og det er overhovet ikke i nærheden af hvad jeg ville med indlægget,

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med dig i at der er usaglige indlæg i denne debat, men at kaste mudder tilbage med misundelse fremmer nok heller ikke din troværdighed.

Tror ikke at du prøver på bondefangeri, men det virker nu altså stadig lidt lummert at sælge pagerank, når man nu ikke nogen har.

Men vil da lade tvivlen komme dig tilgode, og oprette mig på din side. Vil sø løbende holde øje med hvad det resulterer i.

Kunne jo være du overraskede positivt?
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være meget velkommen, og håber på et godt samarbejde.

Jeg håber selvfølgelig selv på en højere pagerank/linkpopularitet ved at folk tilmelder sig.
 
Jeg er meget interesseret i at høre fra dig efter en tid hvor du har været tilmeldt,
måske du har et trade script der kan fortælle om det har givet noget, om ikke andet så besøgende fra mig :-)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/10/2006 4:05:45 PM Forfatter: LinkDatabasen
Men at blive haglet ned, blot fordi man er ny...hmm

Jeg har på intet tidspunkt haglet dig ned, det vil jeg gdt lige slå helt fast!
 
Jeg har i mit første indlæg i denne tråd påpeget, at det du skriver ikke stemmer overens med det som dit linksystem rent faktisk leverer.
 
Mht. din kommentar om misundelse, så har jeg lidt svært ved at se hvad du mener med det, misundelse over hvad?
 
Giver du et link til et eksempel på en statisk side med direkte link?
 
Det er skam en helt fin linkdatabase du har lavet, du skal  bare holde dig til de fakta du har fået oplyst og ikke opfatte det som hakkeri.
 
Hvis du virkelig vil tage det til dig der bliver skrevet her er du nået langt og du kunne jo starte med at kaste et blik på din signatur idet linkdatabasen ikke giver en bedre pagerank i den udformning den har nu.
 
 
Side 3 ud af 4 (32 indlæg)