Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synlighed på nettet

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist dig, fisterløgsovs, der ikke ved hvad du snakker om :)

Du kommer rendende og vil promovere (iøvrigt som det eneste du har gidet gøre her på Amino, so far) dit linkkatalog med parolen "Opnå bedre pagerankgoogle!" - og når vi så påpeger at det faktisk ikke forholder sig sådan - tværimod, bliver du fornærmet.  Hvis du ikke kan leve med kritik skal du nok ikke promovere dine ting i debatter

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/10/2006 3:00:23 PM Forfatter: LinkDatabasen

Kan I ikke li siden, så lad være at tilmelde jer, det var blot et gratis tilbud drenge :-)

Det har absolut intet at gøre med om jeg kan lide din side eller ej, min interesse lå alene i at påpege at du ikke har ret i det du startede denne tråd med i håb om at du ville lytte.
 
Det vil du åbenbart ikke.
 
 
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre...men jeg mener ikke du har ret, og en søgning på pagerank vil forsvare hvad jeg har skrevet!

Det er rigtigt at mine bruger links går gennem go.php - men  alle tilmeldinger har sin helt egen statiske HTML side med direkte links, og det er dem som google indexerer.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo pagerank er på grænsen af altoverskyggende vigtigt...

men... Vil give alle ovenstående ret - din side følger ikke god SEO etik. HiJacking og cloaking er ikke en vinder.
Og hvad er ideen i at have links direkte ind på jeres side - nok lidt mere optimalt i længden at få lavet en rigtig SEO analyse, og tage fat i problemet hvor det er, istedet for at lave cloaking.

Et lidt mere tydeligt bevis på dette er måske at din forside har pagerank 0. Du er da vel ikke selv blevet bandlyst fra Google? Der er sjovt nok heller ikke nogen backward links som Google kender. Pudsigt ikke?

Måske du skulle oprette din egen side i dit fantastiske indeks?
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare en lille sidenote, Pagerank er ikke det vigtigste på google, det er der vist flere GODE eksempler på.

Det handler om indhold, indhold og atter indhold, og den kvalificerede af slagsen.


Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du har ikke ret med hensyn til PageRank - med den måde du har sat jeres linkskatalog op kan links derfra let skade mere end de gavner. Eksemplet finder du meget illustrativt i mit foregående indlæg om "hijacking". Tror du virkelig folk synes det er fedt at se DERES indhold (titler og beskrivelser hentet fra DERES site) optræde i Google med henvisning til en URL på DIT website? I don''t think so ! ... :)

Hvorfor kan du ikke bare acceptere at dette faktisk ER et problem, og så rette det? jeg kan vel dårligt dokumentere problemet bedre end netop ved de søgninger jeg viste ovenfor - det er sort på hvidt. Hvorfor er det så vigtigt for jer at have links implementeret på denne måde? Hvis det er fordi i gerne vil måle antallet af kliks der laves, så er der smartere måder at gøre det på, som ikke skade de sites i linker til.
 
Derudover kommer så det faktum, at alle søgemaskiner ikke alene ser på links, men også på kvalliteten af dem - hvor populære de sider der linkes fra er. Jeres site er tilsyneladende forholdsvis nyt, og derfor har det, naturligvis, ikke endnu opnået position endnu der giver ret meget værdi videre til dem der linkes til (hvis, altså der blev brugt direkte links).
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/10/2006 3:25:45 PM Forfatter: LinkDatabasen

Det er rigtigt at mine bruger links går gennem go.php - men  alle tilmeldinger har sin helt egen statiske HTML side med direkte links, og det er dem som google indexerer.

 
Kom med et link til en af disse statiske sider med direkte link for jeg kan ikke lige umiddelbart finde et ......
 
 
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja både og mht pagerank.
Indhold ER alt, ingen tvivl om det. Det kan vi tydeligt se på vores eget site, og bliver gang på gang overrasket over hvordan en ordentlig tekst strukturering, og generel struktur giver pote, til trods for vi kun pt har PR3.

Men når det er sagt, er pagerank samtidigt også en indikator for hvor ''vigtig'' din side virker over for søgemaskinerne. Og jo højere pagerank, jo oftere kommer de søde små spidere forbi og indekserer.

Indhold ER alt - indhold og høj pagerank er mere
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne nok ikke være meget mere enig Foged, selvfølgelig er indhold og en høj pagerank et plus, men der findes sider med meget høj pagerank som efter min mening ikke er noget værd.

det var sådan set derfor jeg skrev at pagerank ikke er det vigtigste, men at det er indholdet der tæller, og ikke mindst kvaliteten af det.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/10/2006 3:48:31 PM
Forfatter: DHN
Jeg kunne nok ikke være meget mere enig Foged, selvfølgelig er indhold og en høj pagerank et plus, men der findes sider med meget høj pagerank som efter min mening ikke er noget værd.


Vi er i bund og grund forrygende enige. Vi skulle bare lige være enige om at kvaliteten ved indholdet af link, ikke nødvendigvis hænger sammen med pagerank.

Nå - men pointen var jo også bare at vi ikke tror en meter på linksamlingen, og faktisk er pænt irriterede over den måde siden bruger cloaking mm.
Side 2 ud af 4 (32 indlæg)