Billede nummer et er lidt for "ordinær", dog bedre end billede nummer to
Billede nummer to, de to ekstra lange streger ud fra X'erne, forstyrrer øjnene. Det er lidt for "pop" til min smag.
Jeg ville vælge en kombination af de to. Hvor du tager font farven fra billede nummer to, og smider på billede nummer et (Udover X'erne). Og ændrer teksten "Din vej til luksus" til samme font farve.
Men, det er nok mest en smagssag
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
Er dit slogan vigtigt, så er nr., 2 dog bedst da det her er mere fremhævet. Faktisk lagde jeg ikke mærke til hvad der stod i slogannet før jeg havde læst anden version
Jeg vil, som Jesper også tillade mig flabethed og sige: Ingen af dem. Jeg synes at skrifttypevalget er skudt forbi. Copperplate Gothic signalerer for mig på ingen måde luksus, men snarere noget billigt, letkøbt eller bare standard-agtigt. De forskellige tricks med x'erne trækker det bare endnu længere over mod shampoo købt i Fakta eller måske et noname-brand for hårelastikker – bare for at tage nogle eksempler på, hvad de der logoer kunne bruges til. Jeg kan langt bedre lide Bertil Boisens forslag ovenfor, evt. med en anden typografi til sloganet. Det forekommer mig, uden dog at være specielt gennemtænkt at være mere "on the money" stilistisk.