Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 super fede logoer til min shop - hvilket er bedst ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart #1 Yes
- Men fede logoer begge to Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når det skal signalere luksus, så bør i bare gå efter det HELT enkle, det er svært at styre, når man skal signalere luksus meget noget fancy grafik.

- Jeg har lige meget hurtigt lavet en lille illustration her, hvor jeg har brugt en skrifttype jeg selv har udviklet.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 10:32

Jeg prøver lige et enkelt bump, så jeg kan få flere til min afstemning :-) 

Tak til alle der har hjulpet :-) 

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:41

Må man være flabet og sige ingen af dem? Big Smile

Billede nummer et er lidt for "ordinær", dog bedre end billede nummer to Yes

Billede nummer to, de to ekstra lange streger ud fra X'erne, forstyrrer øjnene. Det er lidt for "pop" til min smag.

Jeg ville vælge en kombination af de to. Hvor du tager font farven fra billede nummer to, og smider på billede nummer et (Udover X'erne). Og ændrer teksten "Din vej til luksus" til samme font farve.

Men, det er nok mest en smagssag Yes

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:51

Jeg stemmer på nr 1.

Er dit slogan vigtigt, så er nr., 2 dog bedst da det her er mere fremhævet. Faktisk lagde jeg ikke mærke til hvad der stod i slogannet før jeg havde læst anden version

Mvh

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

Jeg vil, som Jesper også tillade mig flabethed og sige: Ingen af dem. Jeg synes at skrifttypevalget er skudt forbi. Copperplate Gothic signalerer for mig på ingen måde luksus, men snarere noget billigt, letkøbt eller bare standard-agtigt. De forskellige tricks med x'erne trækker det bare endnu længere over mod shampoo købt i Fakta eller måske et noname-brand for hårelastikker – bare for at tage nogle eksempler på, hvad de der logoer kunne bruges til. Jeg kan langt bedre lide Bertil Boisens forslag ovenfor, evt. med en anden typografi til sloganet. Det forekommer mig, uden dog at være specielt gennemtænkt at være mere "on the money" stilistisk.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 11:44

Man må altid være flabet. Jeg fortryder nu, at jeg ikke havde en 3. som sagde ingen af dem :-( 

Jeg takker for alle jeres svar, de vil alleammen være med i evalueringen til mit næste møde.  

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)