Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er bygget af nederen!

Side 4 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Crying

Fantastisk, jeg er rørt til tårer. Og når jeg er færdig med tørre kaffe af mit skrivebord (og mit kaffesikrede tastatur) vil jeg læse det endnu engang og ny dine litterære evner i ro og fred.

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

 

Jeg tror simpelthen Fona trækker sagen fordi det er for sjovt at få klager fra dig :-)

 

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er simpelthen bare smukt.. Gid alle ville klage på den måde, så ville vi sku få noget mere underholdning!

Du er fantastisk... Næste gang jeg bliver røvrendt af nogle som FONA, må jeg da helt sikkert hyre dig til at lave tegninger og digte til dem.. :P 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 En lille update om Fona og deres overall nedereness:
I  lørdags fik jeg forvildet mig ned i biksen på hjørnet af Nørrebrogade, med intention om at finde ud af, hvad staus på  min maskine er.
Hvor jeg på mail, kan gemme mig bag fine lortetegninger og sassy'e e-mails, bliver jeg i virkeligheden tøsearrig med tårer dirrende i øjenkrogen (der, kan jeg informere til den mandlige del af Amino - kun gør os endnu mere arrige, da vi hader os selv for at stå og småtude i stedet for bare at være frygtindgydende og råbende). 

Gert sagde, at han ikke vidste mere end jeg - at status sidst blev opdateret d. 31 juli og at maskinen på daværende tidspunkt var sendt til leverandørens servicecenter. Om de havde kigget på den, reperaret den, eller overhovedet modtaget den, kunne han ikke svare på.  Han lovede at ringe til dem, som det første mandag morgen og derefter straks vende tilbage til mig.

Nu er det onsdag - jeg har ikke hørt et pip.. og om 2 dage er det 4 uger siden jeg indleverede den. Jeg har lyst til at kværke nogen. Det er verdens dårligste service.  

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Nu er det onsdag - jeg har ikke hørt et pip.. og om 2 dage er det 4 uger siden jeg indleverede den. Jeg har lyst til at kværke nogen. Det er verdens dårligste service.  

Er der ikke en Amino for meget? - jeg mener, er der ikke en der kan ligge hals til Lones dræberlyst? Det da en fuldstændig urimelig behandling du bliver udsat for.

Kan alle de Aminoer der bor i nærheden ikke lige gå ned i butikken og sige, at de (Aminoerne) synes de (Fona) har behandlet Lone rigtig dårligt? 
 Det kunne da være morsomt, hvis små hundrede mennesker i løbet af et par dage bare lige stak hovedet indenfor og sagde: "Jeg skal ikke købe noget, men jeg vil bare lige sige at I har behandlet Dorte ualmindeligt dårligt!" 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 10:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ellegaard Larsen:

Kan alle de Aminoer der bor i nærheden ikke lige gå ned i butikken og sige, at de (Aminoerne) synes de (Fona) har behandlet Lone rigtig dårligt? 

 Det kunne da være morsomt, hvis små hundrede mennesker i løbet af et par dage bare lige stak hovedet indenfor og sagde: "Jeg skal ikke købe noget, men jeg vil bare lige sige at I har behandlet Dorte ualmindeligt dårligt!" 

 

 

... Go'e gamle Dorte! ( ? ) :-) 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 10:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ellegaard Larsen:

Er der ikke en Amino for meget? - jeg mener, er der ikke en der kan ligge hals til Lones dræberlyst? Det da en fuldstændig urimelig behandling du bliver udsat for.

 

 

Jeg behøver ikke en Amino, jeg har pt. en kunde der byder op til øretæve-dans-  I endnu højere grad end Fona. Det er meget imponerende.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Aaarrghh!

 Undskyld, jeg sad og snakkede i telefon med en Dorthe imens jeg skrev... Embarrassed

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 22:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten - der sq da en genial idé - ligeså genial som Lones tegninger og klagevers. Jeg kan lige se for mig, 100 aminoer komme ind én efter én og afbryde Fona Gert og hans legekammeraters ekspeditioner med din replik. Big Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ligger butikken?

Jeg skal til København næste fredag, og jeg ville nyde lige at fyre sådan en replik af, hvis jeg alligevel var indenfor GPS'ens rækkevidde af butikken..

mvh Hans

Side 4 ud af 15 (141 indlæg)