Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

networking efter iværk messen den 15. september

Side 11 ud af 15 (148 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Sørensen - cygnet:

NickN:

Ja - en weekend er da klart at foretrække.

Men skal det foregå på sjælland igen?

Det bliver det desværre nok til  ... jeg har allerede to ture til Jylland inden for det næste stykke tid.

Men ses vi til Mediefest i morgen?

Det gør vi da - jeg kommer allerede i aften, men kan jeg jo så regne ud at du ikke gør. Det bliver smadder hyggeligt

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:55

Mediefest? - lyder som om der foregår noget jeg ikke kender til? Angry

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:39

Mediefest? Tænkes der på kforum.dk's fredagsbar i aften?
Eller er det noget hemmeligt som man skal have en gulddekoreret invitation til? Huh?

Omkring snart at ses igen alle sammen, så er jeg frisk. Og vi kan da også godt lægge kontor til igen, men jeg tvivler på at "rundvisning i en spændende virksomhed" kan udfyldes af vores (og kontorpartneren Upfront's) 3 kontorlokaler...

Af andre spændende ting jeg sådan lige kan komme på:

• Carlsberg (jeg kan slet ikke forstå hvorfor ideen blev skudt ned inden den kom frem?)
  • Dansk Iværksætterforening. De har nogle lækre lokaler ude ved IT-universitetet og kunne sikkert ryste noget interessant foredrag sammen om dem selv og nogle af deres succeser
  • Erhvervsministetiet/erhvervsministeren. Måske man kunne få dem/Bendt Bendtsen til at snakke lidt om hvordan man ser DK som iværksættervenligt samfund.
  • "Pub crawl" hvor vi besøger en række Aminoer som har kontorer centralt i KBH... jeg melder mig gerne som det første kontor.
  •  ... derudover så er der jo massere af virksomheder der er startet af innovative sjæle og som gerne fortæller om deres første hårde år.
Det kunne selvfølgelig også være sjovt at leje en bus, køre til Jylland og derefter gatecrashe hos InMoto (Frænde), ReFocus (hører de har boblebad på kontoret) og nogle af alle de andre Aminoer i det jyske... men det bliver jo nok en lettere uoverskuelig opgave at fuldføre.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:48

det var nogle rigtig gode forslag, jeg er frisk på dem alle!

Undtagen en tur i boblebadet hos Refocus... der er lidt for stort overtal af mænd, til at det bliver rigtig sjovt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:02

Nicolai Lønne:

Mediefest? Tænkes der på kforum.dk's fredagsbar i aften?
Eller er det noget hemmeligt som man skal have en gulddekoreret invitation til? Huh?

Det kan du tro - det er sgu med hotel overnatning og alt hvad dertil høre - det er de gode folk bag www.mmmedier.dk der har inviteret.

Nicolai Lønne:
  • "Pub crawl" hvor vi besøger en række Aminoer som har kontorer centralt i KBH... jeg melder mig gerne som det første kontor.

Det synes jeg lyder som en super ide. Men indlagt et lille foredrag hvert sted ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:48

Brian Nielsen:

Undtagen en tur i boblebadet hos Refocus... der er lidt for stort overtal af mænd, til at det bliver rigtig sjovt.

Tænk, det var ellers det der tiltalte mig ved ideen! Angel

~
Anja

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:12

Brian Nielsen:

Tror du ikke også der vil blive lidt trængt, hvis vi bliver samme skare som sidst

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:19

NickN:

Tror du ikke også der vil blive lidt trængt, hvis vi bliver samme skare som sidst

Tænk, det var ellers det der tiltalte mig ved ideen! Angel

~
Anja

P.S. Er man ved at blive gammel når man gentager sig selv?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:00

NickN:

Brian Nielsen:

Jeg er skuffet drenge. Her kommer jeg med forslag til hvordan vi kan knytte tættere bånd og networke på tværs af landet, og straks skal I kaste smuds på min ide. Skuffet siger jeg bare.

Huh? 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:15

Jeg er frisk på et eller andet....

Den der pub ting lyder squ okay...

Men hey, det ville også være rart at komme væk derhjemme fra, så måske en tur til Jylland kunne være sjovt..

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Side 11 ud af 15 (148 indlæg)