Det gør vi da - jeg kommer allerede i aften, men kan jeg jo så regne ud at du ikke gør. Det bliver smadder hyggeligt |
Mediefest? - lyder som om der foregår noget jeg ikke kender til?
Det gør vi da - jeg kommer allerede i aften, men kan jeg jo så regne ud at du ikke gør. Det bliver smadder hyggeligt |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Mediefest? - lyder som om der foregår noget jeg ikke kender til? |
Mediefest? Tænkes der på kforum.dk's fredagsbar i aften? Omkring snart at ses igen alle sammen, så er jeg frisk. Og vi kan da også godt lægge kontor til igen, men jeg tvivler på at "rundvisning i en spændende virksomhed" kan udfyldes af vores (og kontorpartneren Upfront's) 3 kontorlokaler... Af andre spændende ting jeg sådan lige kan komme på:
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
det var nogle rigtig gode forslag, jeg er frisk på dem alle! Undtagen en tur i boblebadet hos Refocus... der er lidt for stort overtal af mænd, til at det bliver rigtig sjovt. |
Det kan du tro - det er sgu med hotel overnatning og alt hvad dertil høre - det er de gode folk bag www.mmmedier.dk der har inviteret.
Det synes jeg lyder som en super ide. Men indlagt et lille foredrag hvert sted ... |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Tænk, det var ellers det der tiltalte mig ved ideen! ~ |
Tror du ikke også der vil blive lidt trængt, hvis vi bliver samme skare som sidst |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Tænk, det var ellers det der tiltalte mig ved ideen! ~ P.S. Er man ved at blive gammel når man gentager sig selv? |
Jeg er skuffet drenge. Her kommer jeg med forslag til hvordan vi kan knytte tættere bånd og networke på tværs af landet, og straks skal I kaste smuds på min ide. Skuffet siger jeg bare.
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg er frisk på et eller andet.... |
Med venlig hilsen / Kind Regards
Tue Topholm - Luksusdyret.dk