jeg vil foretrække en dato i november, men så er jeg også frisk på det hele...
|
Jo før des bedre :-))
Jeg er også med!
jeg vil foretrække en dato i november, men så er jeg også frisk på det hele...
|
Jo før des bedre :-)) Jeg er også med! |
Enig i at vi skal lave en ny tråd, men jo meget rart lige at få sat på plads hvad der skal stå i den. Jeg tager gerne teten, men går lidt og leder efter noget fagligt spændende at krydre det med. Som Jesper siger er det nok ikke optimalt at afholde det hele på en bar, men der kan det jo sagtens ende efterfølgende... Hvis I kender eller har en god & spændende virksomhed det kunne være spændende at kigge indenfor i, så send en mail til mig på ks@cygnet.dk En dato i november er noteret og passer også bedst her... Hvad med torsdag kontra fredag? |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
jeg havde lidt kig på den 9. november... Jeg vil nok foretrække fredag fremfor torsdag! |
Gu skal vi da på den igen.. Jeg vil gerne slå et slag for det bliver en weekend i lige uge, hvis det skal være november. Så er det ihvertfald blevet luftet.
JacobN |
Ja - en weekend er da klart at foretrække. Men skal det foregå på sjælland igen? |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
hæ,hæ... nu var det weekend i LIGE uger og ikke bare en weekend jeg mente :) ikke at det derfor bliver en weekend i lige uger, men man har lov at håbe |
Ja, det tror jeg altså de fleste vil foretrække
|
Vel næppe os jyder |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Det bliver det desværre nok til ... jeg har allerede to ture til Jylland inden for det næste stykke tid. Men ses vi til Mediefest i morgen? |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab