Kære amino''er - vi skal hjælpe hinanden - vi er iværksættere, der skal have gang i projekterne !!!
Derfor tilbyder jeg 2 måneders gratis annonce på min hjemmeside - pt. ca. 30.000 annoncevisninger pr. måned. Vi skal skabe en winwin-situation - dvs. jo flere der linker sammen, jo mere udbytte giver det vore butikker/hjemmesider. Målet med er at give udbytte til både DIG OG MIG. Helt enkelt!
Din hjemmeside skal dog på en eller anden måde relatere til design...!
Vi skal skabe en winwin-situation - dvs. jo flere der linker sammen, jo mere udbytte giver det vore butikker/hjemmesider. Målet med er at give udbytte til både DIG OG MIG. Helt enkelt!
Dvs du linker til mig og omvendt? For det giver da intet i forhold til SEO
Søgemaskinerne bruger blandt andet antallet af links, der peger på dit site til at bestemme din placering i fx. Google, Jo flere relevante links til din side, jo bedre placering. Et relevant link er et link, der kommer fra et højtplaceret site, der handler om nogenlunde det samme som dit eget site. Husk bare èt kvalitets link til din side er mere værd end 40 ligegyldige links. Ergo - kan jeg linke til dig - og du til mig :)
Ydermere vi vi få besøgende fra hinanden, via vore gensidige links...
Så vidt jeg husker min SEO abc, så er der noget om at links fra A > B > A ikke giver en dyt. Det skal være A > B > C > A, så der ikke er en direkte link-sammenhæng imellem sites.
Dato: 27-07-2007 10:01:08 Forfatter: Jesper Norbøll Så vidt jeg husker min SEO abc, så er der noget om at links fra A > B > A ikke giver en dyt. Det skal være A > B > C > A, så der ikke er en direkte link-sammenhæng imellem sites.
Husker jeg forkert?
Ikke helt galt det der. A->B, B->A giver meget mere skade end gavn, så vil ikke anbefale nogen at gøre det. At man så måske kan få noget trafik ud af det som Peter Kristiansen nævner er en anden ting, men rent SEO mæssigt er det som at skyde sig i foden.
Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com
det er helt korekt at man skal link a til b til c til a før det virker, og jeg er ved at lave en site hvor det bliver meget nemer at finde hvem man skal linke til og osv. Samt en side hvor man tilmelder sig og så kan man skrive sig på indenfor hvilke brancher man selv vil linke til og hvem der skal linke til sin egen. Snart færdig med den første prøve version.
Det lyder sikret meget inviklet, men det er så nemt som at klø sig i nakken nu at skabe links til hinanden. :)