Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfarne og uvildige Magento-brugere - har brug for jeres hjælp

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal igang med at lave en Magento-webshop og vil have det hosted et sted. Vil gerne høre fra nogle erfarne folk (der ikke selv har hostingfirma, som de prøver at lokke kunder til - altså er uvildige) hvilket hostingfirma der er bedst og fornuftige med deres priser.

Jeg har tidligere udviklet store sociale mediernettet, så er ikke helt idiot omkring tekniske ting, men har aldrig leget med Magento før, så er helt ny på det område og derfor lidt på bar bund omkring hvad jeg skal være opmærksom på.

Har prøvet en demo hos Magentohotel og da noget gik galt ved importering af et theme, så døde hele shoppen og admin-delen. Da jeg så kontaktede Magentohotel, fik jeg at vide de ikke ydede support på demo-shoppen, så jeg blev nødt til at oprette en ny demo-shop fra bunden for at kunne afprøve igen. Må indrømme jeg blev lidt skuffet over Magentohotel, da jeg jo netop som ny potentiel kunde havde brug for hjælp til opsætningen. Derfor vil jeg gerne høre om der er andre der kan anbefales.

Hvem bruger I og hvad er I tilfredse / utilfredse med? Vi forventer selvfølgelig ikke særlig meget trafik til at starte med, men vil gerne være på forkant med hensyn til skalering i fremtiden.

Glæder mig til at høre om jeres erfaringer og anbefalinger.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dit behov? hvem skal du sælge til? :)

Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Magentohotel og CommerceGruppen er de to mest seriøse danske udbydere. Uanset hvilken af dem du vælger, så bør du få en hosting du kan være tilfreds med.

Om du er tilfreds er så en anden sag, for det lyder til at du har høje forventninger til serviceniveauet. Magentohotel sælger og fakturerer dig kun for hosting, ikke for support på din platform. Deres opgave er at sikre en stabil server, der har ressourcer nok til at afvikle din shop.

Så hvis du får problemer som det du beskriver her, så skal du have en udvikler der kan hjælpe dig. Hvis Magentohotel havde hjulpet dig her, havde det skapt en forkert forventningsafstemning, da det ikke er noget du bør forvente efter kundeforholdet. Deres ansvar er serveren, ikke den OS-platform som du har valgt.

Jeg har i enkelte tilfælde set nogen af vores kunder slippe godt fra at køre Magento hos Gigahost, men de stiller ikke en ordentlig backup til rådighed og du betaler heller ikke for den mængde ressourcer du har brug for, så rent logisk vil de normalt placere flere websites på e´n server end din shop har godt af.

Nogle vil sikkert anbefale dig en VPS, men den koster det samme som et standard webhotel ved de to førstnævnte, og så står du med ansvaret for at holde serveren opdateret og sikker. Det virker ikke hensigtsmæssigt i min optik.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Melted:
Har prøvet en demo hos Magentohotel og da noget gik galt ved importering af et theme, så døde hele shoppen og admin-delen. Da jeg så kontaktede Magentohotel, fik jeg at vide de ikke ydede support på demo-shoppen, så jeg blev nødt til at oprette en ny demo-shop fra bunden for at kunne afprøve igen. Må indrømme jeg blev lidt skuffet over Magentohotel, da jeg jo netop som ny potentiel kunde havde brug for hjælp til opsætningen. Derfor vil jeg gerne høre om der er andre der kan anbefales.

Hej Melted.

Jeg vil gerne beklage din skuffelse. Desværre har vi med over 1.500 aktive magentodemo´er været nødt til at prioritere support af vores betalende kunder.

Demohotellerne er en gratis service som vi stiller til rådighed for brugere som gerne vil prøve kræfter med magento.
Det er noget som koster os penge og vi mener ikke det vil være fair overfor vores betalende kunder at binde supportens ressourcer op på demo-kunder.

Supporten hjælper, som altid, vores kunder med installation af moduler og templates.

Skulle du alligevel få brug for seriøs magentosting, er du naturligvis mere end velkommen til at kontakte os.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

addoecommerce:
Magentohotel og eCommerce gruppen er de to mest seriøse danske udbydere. Uanset hvilken af dem du vælger, så bør du få en hosting du kan være tilfreds med.

Tak! Smile

Vi (CommerceGruppen) betragter bestemt også Magento Hotel som eneste seriøse alternativ til vores Magento Performance Hosting.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Melted:
Vil gerne høre fra nogle erfarne folk (der ikke selv har hostingfirma, som de prøver at lokke kunder til - altså er uvildige) hvilket hostingfirma der er bedst og fornuftige med deres priser.

Er det virkelig så svært at få "almindelige" og uvildige brugere til at svare herinde? Jeg ønsker ingen salgstaler, men rigtige erfaringer...

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Melted.

Jeg benytter mig af trendlining.com som er ejet af Julian Christmas herindefra.
Jeg betaler ca. 90 kr. om måneden for at have både min webshop www.boldshop.dk  og min affiliateside www.vilduhelst.dk kørende hos dem.

Udover at få hosting for de få håndører, kan jeg desuden ALTID få fat i deres support, eller snakke med Julian privat på skype

og få hjælp til alt mellem himmel og jord.


Julian har så sent som i dag, siddet og brugt lang tid på at forklare mig om årsopgørelse, SKAT osv.
Så jeg ville helt klart anbefale trendlining.com til enhver der vil have en magento baseret shop eller lignende.

Mvh Jonas 

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi bruger Magentohotel.dk og er super tilfredse med dem.

Har prøvet Magento shops hos flere forskellige udbyder, men ingen har kørt lige så hurtigt og godt som vores shop hos Magentohotel.dk 

Og servicen er helt i top. Har haft webshop siden 2001 og har haft webshops hos forskellige udbyder. De sidste lidt over 2 år, hvor vi har haft Magento hos Magentohotel.dk, har vi oplevet den bedste super og service af alle stederne vi har været med vores webshops. 

Så vi kan klart anbefale Magentohotel.dk hvis du vil have en seriøs udbyder hvor din webshop kan vokse.

God fornøjelse med webshoppen.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uvildig. Det ville være synd at sige jeg er erfaren mht Magento.

Jeg har selv installeret Magento på det billigste UnoEuro webhotel blot for at lege lidt med det og teste det af mht SEO. Mit foretrukne webhotel pt er UnoEuro, men den er dog ikke gearet til et system som Magento. 

Hvis jeg vil køre en webshop i Magento, er jeg nået frem til at vælge Magentohotel. De to basisårsager er den lave pris og at kun er det system de fokuserer på. Jeg har så haft lidt erfaring både med webshop her (Magento kører hurtigere her end hvis du skal køre det via et billigt webhotel som UnoEuro). Det har UnoEuro så vist heller aldrig lovet deres webhotel var til.

Mht support er du også bedre stillet med et webhotel, der har forstand på Magento, da jeg ikke synes du ikke kan forvente det af en supporter på de billige  all-in-one webhoteller. Jeg fik i øvrigt også supergod, lynhurtig support af en kyndig fra Magentohotel. Og hvis du har brug for ekstraordinær hjælp, såsom reetablering fra backup etc så spørg om prisen. Det er fair priser de kører med. 

Jeg er faktisk en smule kritisk når jeg hører at et superbillig webhotel yder gratis support uanset hvad det er, for så tænker jeg på risikoen for at det ikke kan køre rundt for dem økonomisk. Jeg har prøvet at betale meget lidt for et webhotel, for at få et brev 14 dage efter om at mine penge var tabt da de lukkede, og jeg så var nødt til at flytte mine sites. 

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Jeg er faktisk en smule kritisk når jeg hører at et superbillig webhotel yder gratis support uanset hvad det er, for så tænker jeg på risikoen for at det ikke kan køre rundt for dem økonomisk. Jeg har prøvet at betale meget lidt for et webhotel, for at få et brev 14 dage efter om at mine penge var tabt da de lukkede, og jeg så var nødt til at flytte mine sites. 

Nu ved jeg ikke om det er min post du refererer til, men jeg har været kunde hos trendlining.com i ca. 6 måneder uden ét eneste problem. Ingen af mine sider har på noget tidspunkt været nede, med undtagelse af enkelte par gange hvor jeg har glemt at betale - men det er fixet nu via automatisk betaling.

Nu er jeg blot en lille fisk blandt trendlinings kunder, men jeg ved at de samarbejde med firmaer i projekter til ~100.000 kr. eller mere. Jeg er altså ikke et sekund i tvivl om at de står godt økonomisk, ej heller at jeg på noget tidspunkt i fremtiden skulle opleve downtime.

Mvh Jonas 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)