Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfarne og uvildige Magento-brugere - har brug for jeres hjælp

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Magentohotel.dk og er yderst tilfreds Smile

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Gernot:

Jeg er sikker på at de seriøse udviklere/virksomheder ikke ser et problem i det. De ville løse få løst sagen.

Måske, måske ikke det afhænger meget af omstændighederne.

Jeg er sikker på at der er mere end et problem og jeg ved at der er to sider til sagen. Min pointe er ikke hvem har ret, min pointe er at det ikke hjælper at klage sin nød offentlig samt at man risikerer at det bliver svært at finde en leverandør i fremtiden.

Som IT leverandør er jeg meget forsigtig med at arbejde med kunder som er negative eller offentlig hænger andre ud fordi jeg ved at når man laver IT projekter er ting ikke sorte eller hvid og chancerne for problemer og misforståelser er store. (IT development is a science but IT project management is an art)

Begynder vi f.eks med at arbejde for en kunde som har svinet sin tidligere leverandør til så kan samme nemt sker for os hvis noget går galt i samarbejdet (f.eks som følge af en misforståelse, eller en server som ikke virker, eller et modul som crasher eller en kunde som trykker på nogle knapper han/hun ikke skulle have trykket på....).

FYI: Nils og jeg er konkurrenter, hver eneste dag forsøger vi at lukke luften ud af hinandens dæk ;-)

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, selvfølgelig afhænger det af omstændighederne. Men, du spørger vel kunden om problematikkens art, hvis du er nervøs.

Jeg ved nu ikke om jeg klager min nød. Jeg vil kalde det "at advare" andre for at havne i samme problem som os.  - og da du ikke vil vide mere så...

Peter Skouhus:
Begynder vi f.eks med at arbejde for en kunde som har svinet sin tidligere leverandør til så kan samme nemt sker for os hvis noget går galt i samarbejdet (f.eks som følge af en misforståelse, eller en server som ikke virker, eller et modul som crasher eller en kunde som trykker på nogle knapper han/hun ikke skulle have trykket på....).

Bemærk at jeg skriver meget stort tab. (læs: masser af "anerkendte" aminoer ville være blevet lukket som følge deraf)
Så det er slet ikke i småtingsafdelingen, som du antyder her.
Hvis det var i den størrelsesorden, så ville jeg ikke bruge min tid på at fraråde andre at bruge xxxxxxxxxx som leverandør.

FYI: Ja, jeg ved at I er konku-legaer 

 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I rest my case :-) og håber at du kommer videre med din virksomhed.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)