Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på Spørgeskemaer i 2013

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

De sidste par år, har jeg læst forskellige indlæg omkring danskere, som gør brug af spørgeskemaer til at tjene penge over Internettet.

Kunne i ikke give jeres erfaring ud, hvad der nu til 2013 er aktuelt. Mange steder er sikkert lukket ned, og nye er kommet til i deres sted.

En ny frisk liste over de aktuelle, hvor de gamle er sorteret fra, som er lukket ned. Og hvad for danske eller Internationale i gør brug af.

Der er jo mange forskellige slags typer efterhånden som Email spørgeskemaer, fokusgrupper spørgsmål, SMS, telefon spørgeskemaer, point spørgeskemaer, øjen bevægelses spørgeskemaer, klik spørgeskemaer og mange andre i rækken af tiltag som bliver brugt efterhånden.

Nu ved jeg godt, at det er lidt et fy ord, at spørge om hvad i tjener om måneden eller året omkring det, men sådan ala gennemsnits igennem 2012, og hvordan i selv synes de forskellige steder har fungeret for jer i det sidste års tid.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:49

Du skal ikke svare på spørgeskemaer for at tjene penge, men fordi du måske synes det er hyggeligt eller fedt at give din mening med i forskellige situationer. Selvfølgelig er det fedt, at man kan optjene point eller være med i lodtrækninger i de forskellige paneler - Men du kan på ingen måde blive rig på det.

Når det så er sagt..

Jeg har fundet tre forskellige analysebureauer som stadigvæk kører, og giver forskellige typer af fordele ved at svare på online spørgeskemaer; A&B ANALYSE, YouGov og Toluna.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 15:27

Hej Tobias

Det er også en blanding af fornøjelse og kunne få nogle ekstra guldkorn i kassen. Jeg kender godt Toluna og YouGov, den første A&B Analyse har jeg dog aldrig hørt om tidligere så tak for deling.

Kom endelig med mere videns deling hvad i forskellige ligger inde med.

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Key Point Research Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren

Som Tobias skriver bliver man ikke rig af at svare på spørgeskemaer. Du kan dog godt tjene lidt ekstra til sparegrisen. Hos Key Point Research har vi et forbrugerpanel hvor vi tilbyder kontant betaling hver gang du gennemfører et spørgeskema. Hvis du har lyst kan du tilmelde dig via dette linkTjen penge på at besvare spørgeskemaer

(P.S. Så vidt vi ved er det ok at reklamere her på forummet. Hvis det ikke er i orden så beklager vi dette indlæg.)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:00

Key Point Research:

Hej Søren

Som Tobias skriver bliver man ikke rig af at svare på spørgeskemaer. Du kan dog godt tjene lidt ekstra til sparegrisen. Hos Key Point Research har vi et forbrugerpanel hvor vi tilbyder kontant betaling hver gang du gennemfører et spørgeskema. Hvis du har lyst kan du tilmelde dig via dette link: Tjen penge på at besvare spørgeskemaer

(P.S. Så vidt vi ved er det ok at reklamere her på forummet. Hvis det ikke er i orden så beklager vi dette indlæg.)

Så længe det er relevant gør det jo ingenting. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 1. Jun 09
Skrevet kl. 16:41

Tak for informationen.

Jeg har lige kigget på Key Point Research jeg ved ikke om jeg endte på den rigtige hjemmeside, men jeg har ikke kunne finde nået tilmeldings sted.

Er der flere derude, som tjener ekstra penge online på disse metoder, eller andre som kan hjælper en på vej med gryn over internettet, så må i meget gerne byde ind med information. Jeg ved der er mange som har forskellige metoder, og fremgangs måder hver især, som jeg gerne vil kunne gøre brug af på den ene eller anden måde.

Jeg ved godt alting kræver arbejde, og det er ikke nået problem for min side af.

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Key Point Research Skrevet kl. 16:43

Hej Søren

Jeg kan se at mit link ikke virker. Jeg ville have linket til http://danskonlinepanel.dk/

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:58

Hej.

Jeg vil tillade mig at rette de tidligere svar til, at du skal gøre det KUN for fornøjelsens skyld.
 I mine øjne kan det slet ikke betale sig.. Du får intet ud af den tid du vælger at ligge i det + det er super kedeligt.
 Du nævner at du gerne vil ligge noget arbejde i det i håb om at tjene nogle penge - det er i hvert fald sådan jeg forstår det :) Vær hellere lidt kreativ og brug din arbejdsiver der, så vil du meget hurtigt komme til at tjene flere penge end på spørgeskemaer. Og hvem kan ikke lide at have sit eget?? Du skal i hvert fald have held og lykke!

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har skrevet lidt om emnet her, hvor jeg også kommer ind på tidsforbrug i forhold til penge tjent, samt skrevet en lille beskrivelse af de største sider på markedet.

Men alt i alt er det en dårlig forretning (og det tror jeg altid at det vil være), i hvert fald for dig.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 17:13

Til dem der ikke tror man kan tjene penge på spørgeskemaer osv. så synes jeg i skal kigge på CM Network - det er dem der blandt andet har pointshop. Så vidt jeg husker rundede de 100 mio i omsætning i 2012 og forventer at doble det i 2013. 

Måske man bare skal tænke lidt ud af boksen med de spørgeskemaer...

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)