Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad forventer du fra Amino i 2013?

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det ville være rart om man fik svar. Jeg har flere gange konsteret at der ikke svares på henvendelser på annoncer og det bliver heller ikke oplyst om annoncerne stadig er aktive. Det virker som spild af penge og tilmelde sig, når man alligevel ikke får svar.

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Creative Events Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg ønsker en opdatering af Amino Freelancer. Jeg vil rigtig gerne være den heldige at kunne løse nogle af freelanceopgaverne.

Dog er der alt for få freelance opgaver i forhold til antal tilmeldte freelancere. Så det må være noget med at tiltrække flere virksomheder så de kan se en idé i at få freelancere til at løse deres opgaver.

Jeg kan dog også læse mig frem til at ikke alle virksomheder har været lige begejstret for alle freelancere, så måske man også skulle stille nogle flere krav til freelancerne.? Jeg ved internationale freelanceportaler kører med diverse test som man kan tage som freelancer.

Derudover kunne det være fint at få opgaverne inddelt i kategorier som IT, skrivning, marketing m.m.

Så en form for opdatering så det bliver mere attraktivt for både virksomheder og freelancere at være en del af Amino Freelancer. Og kategorier der gør det let at finde rundt. Hvordan kan det egentlig være at afsluttede/lukkede opgaver stadig er at findes på Amino Plus?

Godt nytår.

Venlig hilsen

Mette

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

webudvikleren:
Jeg savner lidt en funktion som "indlæggets ejer har accepteret svaret som det bedste svar"


Det har vi haft en gang, men det virkede bare aldrig, så det fjernede vi igen.
Men jeg tænker!

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

dacamo:

Hej

 

Det ville være rart om man fik svar. Jeg har flere gange konsteret at der ikke svares på henvendelser på annoncer og det bliver heller ikke oplyst om annoncerne stadig er aktive. Det virker som spild af penge og tilmelde sig, når man alligevel ikke får svar.



På hvilken service?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par ting jeg mener kunne være rart, som måske i stor udstrækning også handler lidt om "selvjustits" blandt brugerne:

At flere bruger søgefeltet - der oprettes så mange spørgsmål, hvor svaret kan findes på få sek. i søgefeltet.

At tråde ikke ender i endeløse diskussioner - det gavner ikke trådstarter og ender tit i kaotiske tråde.

Der kunne godt strammes op på de områder, det udvander i stor udstrækning indholdet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette:
Dog er der alt for få freelance opgaver i forhold til antal tilmeldte freelancere. Så det må være noget med at tiltrække flere virksomheder så de kan se en idé i at få freelancere til at løse deres opgaver.


Jeg er helt enig, flere opgaver vil være super, men jeg aner ikke hvordan vi skal få det.
Det er gratis at oprette annoncer og vi kører en masse marketing for servicen, så jeg er blank på hvad vi skal gøre.

Mette:
Jeg kan dog også læse mig frem til at ikke alle virksomheder har været lige begejstret for alle freelancere, så måske man også skulle stille nogle flere krav til freelancerne.? Jeg ved internationale freelanceportaler kører med diverse test som man kan tage som freelancer.
 

Sådan vil det altid være, men rigtig mange freelancer har nu fået karakterer, så navigerer man efter dem, så går man sjældent galt i byen og det er faktisk rigtig sjældent jeg hører om utilfredse kunder.

Mette:
Derudover kunne det være fint at få opgaverne inddelt i kategorier som IT, skrivning, marketing m.m.
 

Det har de altid været :-)

Men kom endelig med konkrete ting du mener vi kan gøre bedre.
Der er ingen anden service på Amino vi har brugt mere tid på end Freelancer og jeg efterhånden løbet lidt tør for ideer.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin & co.

Jeres stjernesystem, fungere absolut ikke optimalt, der er flere gange hvor det har været helt hen i vejret,

bl.a. 3 stjerner for overholdelse af budget, hvor det rent faktisk i sidste ende blev billigere for kunden.

Stjernerne er absolut en af parametrene for at blive valgt af diverse kunder. 

Jeg har fremlagt en idé til Jer, det var kun dig der kunne tage beslutningen, og jeg tror du havde en 

del rejseaktiviteter på daværende tidspunkt, så der gik ca. 7-8 måneder, inden jeg fik et reelt svar.

Så går der for meget dinosaurus i firmaet.

Jeg savner gode grafiske kurser foredrag med mere, til måske en god Amino Plus pris. Der er generelt ikke 

mange i omløb. Også iværksætter foredrag m.m. Og foredrag til unge virksomheder.

Ellers et super godt site, uden alternativer, specielt efter at LinkUp forsvandt og Dansk Dynamit ikke rigtigt

har kunnet løfte arven.

:-) / Jesper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hintzegruppen:

Jeres stjernesystem, fungere absolut ikke optimalt, der er flere gange hvor det har været helt hen i vejret,

bl.a. 3 stjerner for overholdelse af budget, hvor det rent faktisk i sidste ende blev billigere for kunden.

Stjernerne er absolut en af parametrene for at blive valgt af diverse kunder. 



Folk er som folk er, vi kan jo ikke være dommere over hvordan virksomheder rater freelancere.
Gid vi kunne, men det kan vi naturligvis ikke og jeg tror det hører til sjældenhederne at den slags sker.

hintzegruppen:

Jeg har fremlagt en idé til Jer, det var kun dig der kunne tage beslutningen, og jeg tror du havde en 

del rejseaktiviteter på daværende tidspunkt, så der gik ca. 7-8 måneder, inden jeg fik et reelt svar.

Så går der for meget dinosaurus i firmaet.

 

Det var sikkert mens jeg rejste rundt i et lille halvt år og der tillod jeg mig at koncentrere mig mest om familien og de iværksætter interviews der skulle laves.
Dertil er vi 6 mand til 150.000 iværksættere, så det er langt fra alt vi kan overkomme, men vi prøver!

hintzegruppen:

Jeg savner gode grafiske kurser foredrag med mere, til måske en god Amino Plus pris. Der er generelt ikke 

mange i omløb. Også iværksætter foredrag m.m. Og foredrag til unge virksomheder.

 

Vi har Amino TV og der finder du tonsvis af fede foredrag og interviews, så prøv at tage et kig.

Tak for dine input!

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

2 ting:

Goolge+ badge i signatur

Jeg vil meget gerne have mulighed for at sætte en G+ "Tilføj mig til dine cirkler" badge. Da jeg hellere vil bruge min Amino signatur til at få followers end links. Da jeg tror meget på Googles authorRank.

Det kunne jo eventuelt være en Amino Plus fordel.

Her kan i se hvordan man laver en boks, og hvilke programmeringssprog der indgår: https://developers.google.com/+/plugins/badge/

AminoTastic

Jeg synes også AminoTastic ville være fedt igen, jeg har kun været til ét og det var en fantastisk dag!

- Alexander Larsen 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Savner lidt konkurrencer hvor man kan vinde et Amino plus medlemskab eller andre ting.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)