Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad forventer du fra Amino i 2013?

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg har ikke väret med så länge, men jeg er bestemt glad for dette sted. Indtil videre er jeg så glad for det at jeg ikke kan finde nogle negative aspekter eller nye tiltag jeg kunne tänke mig herinde. Jeg bruger det hovedsageligt som et sted hvor jeg kan spörge hvis der er noget viden jeg har brug for og som nogen vil dele med mig.

Jeg havde måske slået et slag for en bedre app men den kan jeg ligesom fornemme bliver udfaset, hvilket jeg ikke kan se noget problem i - det er i hvertfald ikke, for mit vedkommende, generende.

Mht. de videoer som nogle folk tilsyneladende sätter pris på og som nok bliver årsagen til at jeg anskaffer mig et Plus-medlemskab; kunne de ikke medfinansieres af nogle annoncörer? Altså, at der poppede et lille reklamebanner op i hjörnet eller lignende? Jeg tror ideen er god, da tilskueren er fokuseret på videoen og dermed reklamen. Måske det ville väre et irritationsmoment for nogen, men hvis alternativet er, at man dropper at lave de videoer, så lärer man nok at leve med det.

Mht. det event-värk så skal jeg lige have läst op på hvad det er. Det kan väre at jeg kan hjälpe, hvis det önskes. Har rig erfaring med events (har kört 98 siden 1/5 for en större dansk virksomhed i samarbejde med MEC:Access) og er ikke fandens dyr i drift.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har ikke rigtig noget at komme efter, men hvis vi skal helt ind i problematikken.

Mere offline iværksætteri her på Amino.

Amino+ rabat klub: Har benyttet mig af 2 tilbud fra nogle seo gutter, har aldrig nogensinde fået tilbudet det er efterhånden ved at være 2 måneder siden. - måske det var på tide at rydde op.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Et mere stilet og professionelt design ville gøre underværker. Jeg kender mange dygtige iværksættere som fravælger Amino af denne grund. Der er godt indhold, men bliver det præsenteret i form af et "barnligt" design, som kan virke useriøst, så mister man de folk som amino lever af, nemlig folk med viden.

Nyt design, nyt logo. Jeg tror du på sigt vil vinde utrolig meget på dette.

Ellers bare mere video, det elsker vi jo alle sammen da det er så nemt at gå til..

Flere bilvideoer hvor du måske besvare spørgsmålet stillet på din facebookside.

Jonas

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det man eventuelt kunne forvente var:

Ét lukket forum for folk der ikke har behov for at spørge om hvordan man får flere besøgende, og hvordan man bliver indekseret i Google. (Jeg ved ikke hvordan adgangskravende til dette kunne sættes. Det er bare irreterrende og kan få mange væk fra forummet nå de fleste spørgsmål i amino debat er om hvordan man bliver indekseret i Google. Eller hvorfor en persons webshop ingen besøg har fået, fordi de går udfra at en webshop bare får besøgende ud af den blå luft).

Hov det lød mærkeligt. Det sagt, så ville jeg ikke kunne få adgang til et sådan forum på grund af mine lave indlægsantal, dog er det altså super nyttigt at få sådan et forum op og køre. Det kunne få flere kompetente folk til at blive, hvis der var lidt guld at hente. Ellers må man jo hente det hele på marketers.dk, og det kan vel ikke være helt optimalt for amino som forretning.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin. kan ikke sende dig en privet besked.

Vil gerne i kontakt med din tidligere svoger fra Vietnam.

Kan du hjælpe med det, så send mig en besked.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Til os som er lige blevet tilmeldt Amino plus at vores opslag ikke bliver slettet pga tilbud, men giver tilbud lige inden tilmelding at det bliver ordnet at det kommer op. Det syntes jeg er for dårligt af jer...

Men nu ros...

Jeg elsker Amino, man lære meget og det fleste af gangen kommer man i kontakt med mange dygtige her inde...

Hilsen

Eric

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så synes jeg at i skulle lave en funktion så man maks kan læse 3-5 tråde per dag, hvis man ikke er amino plus. 

Noget andet der kunne sætte lidt gang i tingene ville være at gøre så aminoplus medlemmer skrev med en anden farve i trådene. Man ligger ikke mærke til plus ikonet under billedet.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvad forventer man - det hele er jo ved at være her! 

Jeg syntes så at freelancer og amino tryk kunne optimeres en smule, ellers ved jeg dårligt hvad jeg kan tilføje som ikke er blevet nævnt! 

Ser frem til endnu et år på Amino :-)

/Daniel

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt bruge en endnu hurtigere side - den er skam lidt sløv til tider - men det er til at overleve.

Udover det, når der bliver arbejdet på amino, evt sørg for ikke at ødelægge siden - oplever tit at man ikke kan indlæse forsiden af en eller anden grund :/

Og en ting jeg forventer ikke fra amino, men brugerne af amino, er at hvis de svarer på en tråd, at det er for at hjælpe trådstarter, og ikke bitche over andre folk, hvad mener jeg med dette?

At hjælpe trådstarter, svare på hans spørgsmål, og se om det kan løses, og ikke noget med at bitche over andre - selvfølgelig, skal man søge for at trådstarter ikke får tons vis af svar, hvor mange af dem kan være forkerte, men hvis folk arbejder sammen, og hjælper hinanden, og egentligt hjælper dem der har et spørgsmål - så kunne det være at når der kom en amino senere hen og skulle bruge hjælp, at enten han læser tråden - og forstår svaret direkte, eller at vi kan give dem et link til den tråd - så de kan finde svaret. Det ville gøre det hele lidt nemmere, istedet for at have 50 tråde om det samme, med tons af svar, fordi folk bitcher over hinanden.

Hvis man vil diskutere om noget, kan man jo altid tage det i privat besked eller noget ;) 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Efter min mening mangler der flere veletablerede firmaer/webshops i debatten. Der er alt for meget "Kan du lave en webshop til 1500" eller "køb din webshop hos os for 1500". Det bliver en snak mellem skoledrenge og det kan også være fint nok, men står man som jeg med en shop med flere ansatte, der har kostet flere hundrede tusinde at udvikle, så får jeg intet ud af 99% af indlæggene.

/Morten
Side 4 ud af 8 (78 indlæg)