Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på relativt ny webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Som så mange andre vil jeg gerne have lidt feedback på webshoppen http://tie-shoppen.dk 

Webshoppen blev lanceret fra lidt over en måned siden og jeg arbejder allerede på udvidelser (som i naturligvis også gerne må komme med forslag til).

Jeg håber, at i kan give mig lidt feedback på hvad der fungerer og ikke mindst hvad der ikke fungerer.

Du må meget gerne også sige til, hvis du får øje på en ægte SEO-killer.

Med venlig hilsen
Lars Horsbøl Sørensen
Tie-shoppen.dk 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 22:07

Hej,

Fin webshop, dog har du en del konkurrenter :)

Det som jeg lige fik øje på, og tænkte på er:

- Du kan benytte dig af Zopim, og levere live kundeservice

- Du mangler "blot" at arbejde lidt med offsite SEO

Eller en fin shop, 

"Kick Ass!" og du vil nå langt :)

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 22:15

Hej Entrepreneur

Ganske dejlig feedback. Jeg havde Zopim den første måned, men har lige fjernet det for en stund, fordi det ikke var blevet brugt og indtil videre var for dyrt at have kørende uden nytte.

Jeg er i gang med at gennemgå googles vejledninger omkring SEO. Mange tak fordi du tog dig tid.

Med venlig hilsen
Lars Horsbøl Sørensen
Tie-shoppen.dk 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:23
Efter et hurtigt blik på siden har jeg lige et par kommentarer:
1. Når jeg trykker på billederne på dine slides, kommer jeg ind på en fejlside. Det kan være det er fordi den er ny og så videre, men det dur bare ikke :-)
2. Husk altid at skrive 100% unikke produkttekster. Det er meget vigtigt, da du ellers godt kan få et problem med DC, og det synes Google ikke om. Der er ellers god længde på nogen af teksterne.
3. Rigtig godt med indgående links.
4. Du mangler noget oversættelse på siden. Blandet andet på forsiden under indkøbskurven.
5. Få Google+, Twitter og eventuel en YouTube kanal implementeret. En god idé kunne måske være, at lave youtube guides der viste hvordan man bandt slipseknuder mv., for at brande jeres side og vise jeres ekspertise.
6. Du har fået lavet et fedt design, jeg kan specielt godt lide toppen af siden.
7. Jeg ville lave "Check out" knappen større og mere synlig. Man lægger næsten ikke mærke til den, når man har tilføjet et produkt til indkøbskurven.
8. Jeres side udstråler troværdighed. En mulighed kunne måske være at få TrustPilot sat på. Som tidligere nævnt i denne tråd, har i rigtig mange konkurrenter, så det kunne være en måde at differentiere sig på.
Det var bare lige nogle få punkter, som du/i måske kan få lidt ud af :-)
Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 22:49

Hej Frederik

Mange tak for den grundige feedback. Jeg skynder mg at få taget et kig på de ting du har nævnt. 

Med venlig hilsen
Lars Horsbøl Sørensen
Tie-shoppen.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Kom til at trykke på Slips>Slipseknudeguide istedet for Slips>Slipseknudeguide>Slipseknudeguide

Så meldte den fejl på siden, det kunne muligvis være du var interesseret i at rette det?

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 23:05

Der nævnes flere steder noget om en guide, der kan downloades. Den har jeg endnu ikke fundet. Blot en tegning, der viser, hvordan man binder en enkelt slipseknude.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:32

Jeg ville nok skrive overskrifter som: se vores slips sortiment , vores nyeste slips eller noget i den stil.

Andre må lige melde ind hvis det er forkert, set i forhold til SEO

Ellers synes jeg set er en rigtig fin webshop.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:47

Generelt meget pæn side. 

Jeg ville dog nok prøve at sætte lidt mere fokus på hvad der differentierer netop dine produkter fra konkurrenterne. Jeg kan se at dine produkter er dyrere, men så også er lavet af andre materialer. For en uvidende kunde, kan det hurtigt bare blive "Nåh, jamen jeg kan få slips her for 75 kr, eller jeg kan gå på tie-shoppen og give 119" Derfor, især i en branche der er så mættet, differentiering over alt andet!

Dit navn ligger heller ikke særlig godt i munden, men jeg går udfra det er noget du har brugt tid på at finde på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49

Rigtig fin webshop du har fået anskaffet dig der. Ingen bemærkelser at se udover de førnævnte. Én idé som især fangede mit blik, var netop at lave videoer på Youtube som lærte kunderne at binde deres slips - meget effektivt.

- Ellers en fin shop - har selv handlet hos dig.

Mvh. Joachim

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)