Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus i Googleværktøjer ÅRHUS

Side 4 ud af 14 (133 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må sgu også indrømme prisen ligger en smule over hvad jeg forventede, især når det er uden mad og drikke. Prisen er sikkert fair nok, men jeg skal lige se min økonomi lidt an. Kan jeg komme på en "standby plads" i nogle dage?

Giver du (marcel) også ud af din viden om cloacking, og dit misbrug heraf? ;-)  

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:56
Dato: 08-08-2007 22:42:55
Forfatter: Tranberg
Jeg må sgu også indrømme prisen ligger en smule over hvad jeg forventede, især når det er uden mad og drikke. Prisen er sikkert fair nok, men jeg skal lige se min økonomi lidt an. Kan jeg komme på en ''standby plads'' i nogle dage?

Okay... Lad os tage det som et slags netværksmøde så... Så bliver der altså ikke det vilde forberedelse, men jeg kan også altid fyre noget af. Så stiller jeg mig til kvit og frit :) Det skal jo også være for hyggens skyld. Jer der har sendt firmaoplysninger skal nok få en faktura alligevel Hehe

Giver du (marcel) også ud af din viden om cloacking, og dit misbrug heraf? ;-)

Selvfølgelig

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 23:00

Det er fanme sejt gjort, seriøst. Respekt.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:07
Dato: 08-08-2007 22:59:44
Forfatter: Nicolai Christensen

Tak :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:29
Vil en total SEO novice som mig, få noget ud af at kaste godt og vel en tusindkroneseddel i nakken på Mols-linien? Synes det bl.a. lyder spændende mht cloaking system.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:31
Marcel - hvis du absolut skal gøre det gratis så skal du også tage nogle godter fra barskabet med ;) Så kunne du være så heldig at lokke mig med.

Jeg vil gerne skrives på uden lige at jeg bliver bundt op på korset hvis jeg når at melde fra.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:38
Dato: 08-08-2007 23:06:51 Forfatter: Marcel Fuursted
Dato: 08-08-2007 22:59:44 Forfatter: Nicolai Christensen

Det sgu god stil det der :)

Ps. Hvis et par gode drinks kan få lokket et par stykker mere med, så skal jeg da ikke være bleg for at lave en amino drink :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:45
Dato: 08-08-2007 23:38:26 Forfatter: Tranberg
Dato: 08-08-2007 23:06:51 Forfatter: Marcel Fuursted
Dato: 08-08-2007 22:59:44 Forfatter: Nicolai Christensen

Det sgu god stil det der :)

Ps. Hvis et par gode drinks kan få lokket et par stykker mere med, så skal jeg da ikke være bleg for at lave en amino drink :)

I så fald så ses vi i Århus ;)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:36
Lækkert Marcel, jamen så stemmer mine forventninger overens med mødet nu.... jeg melder mig på banen...

Skal se om jeg kan bage en kage, skal godt nok til bryllup dagen før, men mon ikke man kan sætte damen i gear ;-)

Har vi overvejet andre "foredragsholdere"... en eller anden der kan give en gennemgang af nogle af de programmer vi efterlyste... bare sådan skyde lidt fra hoften med en gennemgang... fx. brugen af analytics, adwords eller andet... jeg er ingen ekspert, men kan da godt forklare hvordan.. (bare ikke altid hvorfor :) )

Fra 8240 Risskov
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:24
Hej

Jeg har fulgt lidt med på denne tråd.

Vil lige minde jer om, at Århus Festuge er i gang på dette tidspunkt, så der kan være lidt trafikkaos omkring midtbyen og i restauranterne.

Jeg ville gerne have deltaget, men jeres møde falder sammen med det traditionelle Marselisløb søndag formiddag.......

Med venlig hilsen 

Side 4 ud af 14 (133 indlæg)