Jeg må sgu også indrømme prisen ligger en smule over hvad jeg forventede, især når det er uden mad og drikke. Prisen er sikkert fair nok, men jeg skal lige se min økonomi lidt an. Kan jeg komme på en "standby plads" i nogle dage?
Giver du (marcel) også ud af din viden om cloacking, og dit misbrug heraf? ;-)
Mvh
Tranberg
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
Jeg må sgu også indrømme prisen ligger en smule over hvad jeg forventede, især når det er uden mad og drikke. Prisen er sikkert fair nok, men jeg skal lige se min økonomi lidt an. Kan jeg komme på en ''standby plads'' i nogle dage?
Okay... Lad os tage det som et slags netværksmøde så... Så bliver der altså ikke det vilde forberedelse, men jeg kan også altid fyre noget af. Så stiller jeg mig til kvit og frit :) Det skal jo også være for hyggens skyld. Jer der har sendt firmaoplysninger skal nok få en faktura alligevel Hehe
Giver du (marcel) også ud af din viden om cloacking, og dit misbrug heraf? ;-)
Selvfølgelig
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Vil en total SEO novice som mig, få noget ud af at kaste godt og vel en tusindkroneseddel i nakken på Mols-linien? Synes det bl.a. lyder spændende mht cloaking system.
Lækkert Marcel, jamen så stemmer mine forventninger overens med mødet nu.... jeg melder mig på banen...
Skal se om jeg kan bage en kage, skal godt nok til bryllup dagen før, men mon ikke man kan sætte damen i gear ;-)
Har vi overvejet andre "foredragsholdere"... en eller anden der kan give en gennemgang af nogle af de programmer vi efterlyste... bare sådan skyde lidt fra hoften med en gennemgang... fx. brugen af analytics, adwords eller andet... jeg er ingen ekspert, men kan da godt forklare hvordan.. (bare ikke altid hvorfor :) )