![]() |
Dato: 24-07-2007 18:06:37
Forfatter: Brian Nielsen
super, det virker bare seriøst, når man ved det!
Enig :)
![]() |
Enig :) |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Fx. at være til et bryllup ligesom mig ? ;-) ! Kunne man ikke overveje at holde det en søndag istedet så ... ? Fx. søndag d. 2. september... ? |
|
|
/Marcel Fuursted
Kræver dog lige at der er en primus motor og ansvarlig på projektet, ellers kan vi blive ved med at koge suppe til efteråret :) |
Æv, jeg kan ikke rette i mine egne indlæg. Marcel har spillet ud med søndag d. 2. september - er der en Amino virksomhed i Århus, som vil lægge lokaler til? Marcel hvad skal du bruge til kurset? Mette |
Hvis prisen ellers er amino-venlig, sä er jeg ogsä frisk. Kan man fä lov at se Google menuen, sä man ved hvad vi kommer ind pä? Mvh Tranberg |
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
Ok, 8 tilmeldte - det ser ud til, at det kan lade sig gøre rent deltagermæssigt, MEN vi mangler stadig et sted at være og nogen der vil sørge for maddelen - at bestille bord på en restaurant osv. Og vi mangler en beskrivelse og en pris fra Marcel... Mette |
Jeg synes vi skal tage udgangspunkt i brugen af analytics og basisk søgemaskineoptimering... Og derudover skal vi have en slags spørgerunde hvor vi kan tale om hver af jeres hjemmesider og hvad I kan gøre osv. Det er altid spørgerunderne der giver mest, men hvis I gerne vil have et mere fastlagt program kan vi godt det... Jeg sætter prisen helt ned til 5k til dette arrangement, fordi I er Aminoer :) |
/Marcel Fuursted