Kanon - håber du havde en god ferie ![]() Kan du give os en konto som vi kan indbetale på og en dato-deadline. Prisen er altså 625,- pr. tilmeldte af dem der har tilkendegivet tilmelding i tråden her - kommer der flere er det jo bare fint og Marcel må så gi'' en øl - eller noget... Er der nogen af de tillmeldte som er fra Århus området og kan lægge lokaler til? Jeg er jo desværre fra Skagen og kan ikke hjælpe på den front. Et sted at spise kan vi nok finde - når vi ved hvor vi skal være, er det vel bare at finde den nærmeste restaurant ![]() Mette |
Kursus i Googleværktøjer ÅRHUS
|
Nederen ![]() |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
|
Vi har sandsynligvis et lokale nu! ![]() En venlig Amino har sendt mig en PB om det. Jeg er ude at køre de næste to dage, men sender dig lige info Marcel. Vi må vel godt tage fat i vores netværk og bede dem komme med? Eller er det KUN for aminoer? Mvh Mette |
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Skal der ikke lidt flere praktiske ting på bordet... Programmet for dagen, starttidspunkt, sluttidspunkt... Skal der kun være et foredrag... og jeg regnede egentlig ikke med at det var alt for omkostningsbetinget... 650 kr, plus benzin, plus mad om aftenen, og hvis vi skal have flere foredragsholdere til på den måde, bliver det måske endnu dyrere... Jeg troede egentlig dette arrangement var en masse frivillige kræfter med muligheden for at lære af hinandens erfaringer og ryste lidt hænder Aminoer iblandt.... Ved godt at Marcels tilbud sikkert er meget godt og venligt, men det var bare ikke det jeg havde i tankerne med dette arrangement... Så selvom jeg ved det lyder "fedtet", så melder jeg fra på det grundlag, sorry... |
Nej - det er måske min skyld fordi jeg ikke linkede den oprindelige tråd i mit første indlæg - Marcel stiller sin kunnen til rådighed. Kurset varer fra kl. 10-16 og vi går ud og spiser bagefter. For mig at se, er det et godt tilbud selvom jeg skal køre hulens langt - det er vigtig viden som jeg har brug for :) Mette |
Jeg skal også til iværk 07 et par weekender senere, så der er ikke "kapital" til det, hvilket der havde været, hvis det bare havde været benzinen og evt. lidt håndører til et lokaler... skulle nok have bagt kage på huset :-) |