Har I hyret en webdesigner eller kommer til det på et tidspunkt, så husk at være søde ved dem! :) Livet som en webdesigner kan være ualmindelig hårdt, da nogle klienter kan være meget besværlige.
Jeg har lavet en lille illustration på min blog, hvis nogle af jer har lyst til at se den. The reason why 50% of all web designers commits suicide
Overskriften siger alt om illustrationen :D Grunden til jeg ikke vil smide billedet op på Amino er, at filen fylder ret meget og billedet er 4000px lang.
Jeg havde i øvrigt engang en kunde, der argumenterede for at jeg skulle ændre farvevalget på det webdesign jeg havde lavet så det matchede hans stjernetegn bedre. Der måtte jeg sgu melde pas.
jeg tror på det er hårdt at være webdesigner , men jeg tror alle i alle erhverv næsten har besværlige og umulige kunder , det må man bare af finde sig med og komme hurtigste muligt nemmeste videre i livet med den næste kunde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det bekræfter jo også et eller andet sted, at der er lidt hold i det vi webdesignere siger :) Tænkte også på at smide den fra Oat Meal ind på bloggen, men tænkte at jeg hellere ville lave min egen. Se det som min fortolkning af den på Oat Meal ;)