Hej. For en uges tid bestilte jeg nogle ting på nettet, de kom igår og "ligger" ligenu i Døgnboksen, vi har 2 døgnbokse i byen og 1 posthus. anyways.. Jeg skulle hente min pakke idag, da jeg kommer derop står der at "er du sikker på du står det rette sted?" Så tænkte, nå de må har måske placeret forkert sted derefter tog vi hent til den anden døgnboks. Den sagde det samme, så tog vi ned i det lokale posthus, der var den heller IKKE. Jeg har ringet til Kundeservice, de kunne åbent bart ikke hjælpe..
Deres kontakt på hjemmesiden er offline og har lukket..
Hvad gør jeg??
Jeg synes virkelig det dårligt af post danmark op til juletid..
Du drømmer ikke om hvilke skrækhistorier jeg kunne fortælle dig om forsvundne pakker fra Post Danmark.
Men det er her = http://www2.postdanmark.dk/reklamationer/ du skal starte eftersøgningen af din pakke. Held og Lykke med det, selv om det nok ikke bliver i år du ser den igen.
Du drømmer ikke om hvilke skrækhistorier jeg kunne fortælle dig om forsvundne pakker fra Post Danmark.
Men det er her = http://www2.postdanmark.dk/reklamationer/ du skal starte eftersøgningen af din pakke. Held og Lykke med det, selv om det nok ikke bliver i år du ser den igen.
Det var det første vi gjorde. Vi har siddet en time i kø på deres kundeservice på mobil IGEN.
Det var det første vi gjorde. Vi har siddet en time i kø på deres kundeservice på mobil IGEN.
Jeg ventede 10 minutter i går inden jeg kom til at tale med en. Og da de ikke kunne klare sagen, samt havde meget travlt. Ville de ringe tilbage Mandag eller Tirsdag. Så nu bliver det jo spændende om de gør det.
Er det ikke blot og kontakte virksomheden hvor du har købt produktet og bede dem finde ud af hvor din pakke er!?
Afsender må næsten kunne hjælpe dig. Eventuelt sende dig en ny pakke hvis den første uheldigvis er blevet væk hos Postdanmark. Det er så afsender der skal efterlyse den og få en eventuel erstatning fra Postdanmark efterfølgende.
Når ovenstående så er sagt; er du jo en ren ønskekunde for enhver netbutik; når du også selv gør lidt for og finde pakken i stedet for blot og kontakte virksomheden med det samme. Thumps up fra en netbutiks-synsvinkel :-))