Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark har muligvis smidt min pakke væk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Var det sendt som brev eller Pakke ?.

Pakke

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:02

Casper Hostrup:
Det beklager jeg, men det er fandme får dårligt af dem at de ikke kan svare ordenligt og hjælpe folk og få løst deres problem, når man har ventet i en time i deres kø på mobilen og derefter får man det svare "vi tjekker om vi kan finde den, vi ringer igen hvis vi finder den" - Det ved vi alle ikke er godt nok.

Ja, og du har formentlig snart brugt lige så lang tid på den her tråd - men så kommer du da af med dine frustrationer ;)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:10

Så skal du nok forvente en sagsbehandling på mindst 3 uger.

Jeg var så heldig at den sidste sag kun tog 14 Dage. Jeg var afsender af en stor Pakke som forsvandt for Post Danmark. Og Mit Track and Trace nummer viste ingenting. Så i Fredags dukker pludselig en Post bil op med Pakken her hos mig uden en forklaring på hvad der var sket. Jeg fik så lov til at køre på posthuset og betale 160kr for at sende den igen. Og da jeg ringede til dem i Fredags og klagede. Sage de at jeg skulle vente på et skriftelig svar på sagen før de kunne gøre noget.

Om Lørdagen kommer der et brev fra dem om at de har fundet min Pakke. Og at de nu har sendt den til Kunden ???. De sendte den jo til mig og jeg måtte selv sende den igen. Jeg ringer så til dem igen i Lørdags, og det var så der at de forklarede at de ville ringe igen Mandag eller Tirsdag. Så jeg glæder mig til at høre hvad de har at sige til deres eget brev.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)