Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuldtids indkomst ved deltids arbejde:-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Danske ledere/forhandlere søges straks til nyt firma indenfor velvære industrien.

Produktet er verdenspatenteret, og har samtidig været kendt i ret langt tid, i Danmark, Norge og Sverige. Den nye part er at der nu endelig er produceret et apparat til almindelig hjemmebrug. Firmaet benytter sig af team marketing, hvilket betyder at de selv er med til at skabe kunde emnerne, bl.a. via familie journalen, se&hør osv osv.....Alle disse emner fordeles ligeligt mellem de forskellige forhandlere. Et enkelt salg giver 2500-3750kr, så her er der mulighed for at lave rigtig gode penge, uden et enormt netværk.

Produktet i sig selv kan afsættes til såvel private som små eller større virksomheder. Egner sig samtidig til sportsklubber eller lignende.

Ønsker du yderligere information, så smid en pm og jeg vil kontakte dig snarest.

Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:05
jeg kunne godt tænke mig at høre mere om denne mulighed

venlig hilsen jannik seehusen

tlf 30706008

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:20
FLP?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Skrevet kl. 20:49
Ikke at jeg er total klar over hvordan Flp virker, men så vidt jeg ved har de ikke et verdenspatenteret produkt eller for den sags skyld reklamer i diverse ugeblade, for at hjælpe til med at skabe kunde emner,

Så svaret er nej det er ikke flp

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 21:04
hvad med at skrive hvad det er så
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:05
My bad... var lige hurtig nok ved havelågen da jeg spurgte om det var FLP... et øjebliks uopmærksomhed, idet jeg ad omveje havde hørt om en kampagne som diverse FLP forhandlere angiveligt allerede har/eller vil lanchere i diverse ugeblade.

Ved nærmere eftertanke, så er det kaffeproduktet GANO XL du har med at gøre, ikke sandt?

Såfremt det stadig er Gano XL det handler om, så vil det da være interessant at vide hvordan man kan tjene 2.500 dask pr. salg til klassiske hjemmegående husmødre og gamle damer via Familie Journalen ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 13:34

Tjo hvis de køber hele paller ad gangen, kan der vel godt klemmes en avance på kr 2500,- ind

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Skrevet kl. 14:04
:-) underholdende indlæg der. Det er helt korrekt at jeg har noget at gøre med forstruktureringen af Ganoexcel danmark at gøre, men det er ikke hvad dette indlæg omhandler.

Den opmærksomme læser ville nok bemærke at der står apparat til privat hjemmebrug, og på trods af at Gano har mange vildt gode produkter, har de vist ikke noget i den stil.....og ja det ville nok kræve et par paller eller tre for at lave den volume på et enkelt salg.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:01
Nu kunne apparatet jo være en KAFFEMASKINE... ;-)
Sådan én følger jo med når man eks. starter i Zinzino ;-)

MVH

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Skrevet kl. 20:19
Hehe ja det kunne det jo selvfølgelig godt have været, men det er det ikke lige i dette tilfælde Lasse:-)
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)